استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 622492
شنبه - 6 بهمن 1397 - 00:55
استاندار قم :

خدمت شایسته به افراد نیازمند همراهی همه ی مسئولان را می طلبد

استاندار قم در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه مردم تفاوتی بین نهادهای مختلف نظام قائل نیستند اظهار داشت: خدمت شایسته به افراد نیازمند همراهی همه ی مسئولان را می طلبد.

خدمت شایسته به افراد نیازمند همراهی همه ی مسئولان را می طلبد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در این دیدار طی سخنانی خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان قم را مثبت ارزیابی کرد.
استاندار قم با اشاره به مشکلات اقتصادی بخشی از مردم و مراجعه ی آنها به نهادهای حمایتی افزود: کمیته امداد در این بین می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای مددجویان را پوشش دهد.
وی همراهی همه ی بخش های حاکمیت را در راستای ارائه ی خدمات به مردم ضروری دانست و افزود:‌ امروز مردم تفاوتی بین دولت و حاکمیت قائل نیستند و هر نوع خدمتی می تواند به رضایتمندی مردم و سربلندی نظام اسلامی منجر شود.
سرمست با بیان اینکه ارائه ی خدمت به مردم نیازمند نگرش سیستمی است خاطرنشان کرد: معتقدیم مسئولین نیت خیر دارند؛ و این نیت در سایه همدلی نتیجه بخش خواهد بود.
پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی مردم نسبت به گذشته است اظهار داشت:‌ این مسئله در درخواست ها برای تحت پوشش قرار گرفتن بروز و ظهور داشته است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد به دنبال ارتباط موثر با دولت برای ارائه ی خدمات بهتر به نیازمندان بوده است افزود: در سایه همکاری ها به توفیقات خوبی در تحقق اهداف این نهاد دست یافته ایم.
فتاح همچنین با بیان اینکه قم به جهت مذهبی و فرهنگی یک استان ویژه محسوب می شود و برای خدمت رسانی در این استان ارزش خاصی قائل هستیم، به ظرفیت حوزوی استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: از طلاب قمی در راستای ارائه ی خدمات مددکاری به مددجویان کمیته امام بهره برده ایم که نتایج خوبی نیز در این زمینه حاصل شده است.