تولیدی » خبر پوششی » شهرستان های اصفهان » فلاورجان
کد خبر : 355972
چهارشنبه - 27 تیر 1397 - 23:39
خبرنگار: سمیه فکاری

خدمت به خانواده شهدا وایثارگران باید دستور کار ادارات قرارگیرد

فرماندارفلاورجان گفت: خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران وجانبازان باید در دستور کار تمامی ادارات قرارگیردچرا که آنها تمام هستی خود را برای حفظ نظام فدا کردند وتلاش به این قشر ازجامعه باید دستور کار تمامی ادارات قرارگیرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، فرماندارفلاورجان گفت: خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران وجانبازان باید در دستور کار تمامی ادارات قرارگیردچرا که آنها تمام هستی خود را برای حفظ نظام فدا کردند وتلاش به این قشر ازجامعه باید دستور کار تمامی ادارات قرارگیرد.
ساعدی آرامش حاکم برجامعه را مرهون برکت خون شهدا وجانبازان عنوان کرد و افزود: این نظام باخون شهدا وایثارگران آبیاری شده است.
رییس وقت بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان فلاورجان اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت را رسالت ادارات عنوان کرد گفت: این رسالت نه تنها در بنیادشهید بلکه در تمامی ادارات باید به نحو مطلوب اجرا شود.
حیدر جعقر زاده ایجاد آرامش در جامعه را از وظایف رییس اداره بیان کرد وافزود: ازجمله مسئولیت مهم رؤسای ادارات ایجاد آرامش در جامعه است چه در جامعه ایثارگران وچه در بعد اجتماعی که باید به نحو مطلوب اجرا شود.
وی تعامل و هم فکری ، وقت شناسی ، دقت در انجام امور اداری ،علاقه به کار وتکریم ارباب رجوع را ازجمله وظایف یک کارمند بویژه رییس اداره عنوان کرد.
در این مراسم علی رفیعی به عنوان رییس بنیادشهید وامور ایثارگران شهرستان فلاورجان معارفه شد و از خدمات ۳۰ ساله حیدر جعفر زاده قهدریجانی تقدیر وتشکربعمل آمد.