استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 810277
دوشنبه - 4 شهریور 1398 - 12:37
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور:

خدمت‌رسانی منابع طبیعی به مردم باید ادامه‌دار باشد

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت:اگر بتوانیم خدمت‌رسانی به مردم را به صورت ادامه‌دار داشته باشیم حمایت‌های لازم از سوی مقام معظم رهبری و دولت نیز انجام خواهد شد.

خدمت‌رسانی منابع طبیعی به مردم باید ادامه‌دار باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،خلیل آقایی ظهر امروز پس از اقامه نماز ظهر در جمع کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی ساختمان منابع طبیعی استان قم باید انجام شود، اظهار کرد: زمانی که کلنگ احداث ساختمان جدید زده شود می‌توان با پیگیری اعتبارات لازم را نیز دریافت نمود.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها در عرصه منابع طبیعی باید دائمی و ریشه‌ای انجام شود، عنوان کرد: برای بودجه سال ۹۹ امیدواریم فضای مناسبی برای منابع طبیعی دیده شود؛ مقام معظم رهبری عرصه منابع طبیعی را برای آیندگان می‌دانند و خوشحالی روستائیان را می‌بینند در نتیجه توجه بیش‌تری به این موضوع دارند.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور افزود: اگر بتوانیم خدمت‌رسانی به مردم را به صورت ادامه‌دار داشته باشیم حمایت‌های لازم نیز انجام خواهد شد؛ در بحث توجه به نیروی انسانی در سال ۹۹ فضای جدیدی دیده‌ایم و حمایت‌های بیمه‌ای، جبران خسارت و جبران درمان در حوادث مختلف را برای تمامی نیروهای سازمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.