تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 1000515
چهارشنبه - 15 اردیبهشت 1400 - 13:40
استاندار قم:

خدمات معلمین در دوران کرونا شایسته تقدیر است

استاندار قم با اشاره به برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری طی بیش از یک سال گذشته اظهار کرد: عملکرد معلمین قمی در پیشبرد اهداف آموزشی در شرایط کرونایی شایسته تقدیر است.

خدمات معلمین در دوران کرونا شایسته تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در مراسم روز معلم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و غبارروبی مزار شهید مطهری که با حضور آیت الله سعیدی امام جمعه قم برگزاری شد طی سخنانی با اشاره به تغییر روش های آموزشی پس از شیوع کرونا اظهار کرد: برگزاری کلاس های درس به صورت غیرحضوری تجربه ی موفقی طی یک سال گذشته بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه آموزش تعطیل بردار نیست افزود: خوشبختانه با طراحی برنامه شاد توسط آموزش و پرورش توانستیم خود را با شرایط جدید تطبیق دهیم.

سرمست گفت: عملکرد معلمین قمی در تطبیق با شرایط جدید بسیار خوب و شایسته قدردانی بوده است.

استاندار قم در ادامه با اشاره به فشار حداکثری آمریکا در شرایط کرونایی بیان کرد: مجموعه ی دولت در تلاش بوده است تا آثار اقتصادی ناشی از تحریم و کرونا را به حداقل رسانده و در کنار آن سلامت مردم را تامین کند.

وی همچنین با بیان اینکه دولت به دنبال تامین واکسن مورد نیاز برای کنترل بیماری است خاطرنشان کرد: ‌امیدواریم با اقدامات و تدابیر ستاد ملی کرونا بتوانیم این بیماری عالم گیر را ریشه کن کنیم.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود تامین تجهیزات آموزشی را در دستور کار شورای آموزش و پرورش استان دانست و تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز در راستای ایجاد زیرساخت های آموزشی نقش چشمگیری ایفا کرده اند.