به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری خوزستان در دیدار با اعضای کار گروه خدمات غیرحضوری اداره کل تامین اجتماعی این استان با تأکید بر توسعه و ترویج فرهنگ بهره مندی از IT و خدمات غیرحضوری در کشور گفت : بستر سازی فضای تعاملی قابل اتکا ، مستند ، هوشمند ، پویا ، سریع ، پایدار و از همه مهمتر در دسترس بودن در تمام شرایط از مزایایی است که خدمات غیرحضوری می تواند برای مردم بویژه مخاطبان سازمانها از جمله سازمانی همچون تأمین اجتماعی با این حجم از بیمه شده ، مستمری بگیر و کارفرما مهیا کند.

محسن سزاری تأمین اجتماعی را سازمانی به روز ، آگاه و پیشرو در حوزه خدمات الکترونیک برشمرد و افزود : استانداری خوزستان آمادگی دارد تا در راستای آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با مزایای طرح مذکور در ترویج آن در سازمانها ، ادارات و مؤسسات اقدام مقتضی بعمل آورد.

همچنین داود بختیاری فر رئیس اداره فناوری اطلاعات تأمین اجتماعی خوزستان ضمن تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه eservices سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری ، ویژگیهای اصلی این سامانه را تسهیل نحوه ارائه خدمات از طریق کد ملی ، تجمیع بسیاری از سرویس های غیرحضوری قابل ارائه به بیمه شدگان ، مستمری بگیران ، کارفرمایان ، دستگاههای دولتی و دیگر مخاطبان در یک پرتال واحد برشمرد و افزود : با بهره مندی از این سامانه می توان شاهد وضعیت خدمات مورد نظر از ثبت درخواست تا حضور نتیجه نهایی و آخرین وضعیت خدمات درخواستی مخاطب در کار پوشه تأمین اجتماعی من بود.