تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 253740
پنجشنبه - 2 فروردین 1397 - 12:36

خبر بد برای گیمرها: ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حالت چند نفره ندارد

هفته قبل فروشگاه آمازون تأیید کرد اکتیویژن بر روی نسخه ریمستر (بازسازی شده) از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 کار می‌کند.

خبر بد برای گیمرها: ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 حالت چند نفره ندارد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،هفته قبل فروشگاه آمازون تأیید کرد اکتیویژن بر روی نسخه ریمستر (بازسازی شده) از بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 کار می‌کند. کمی بعدتر منابع خبری متعددی ساخت بازی را تأیید کردند، با این حال یک خبر بد هم وجود دارد.

charlieINTEL مدعی است از طرف یکی از کارکنان Raven Software اطلاعاتی دریافت کرده است که نشان می‌دهد نسخه ریمستر Modern Warfare 2 فاقد حالت چند نفره است و گیمرها صرفاً حالت تک‌نفره کمپین دریافت می‌کنند. این وب سایت تاکید دارد که اطلاعات ارائه شده موثق است.

اخیراً بخش ایتالیای فروشگاه آمازون این بازی را با قیمت ۲۰ یورو لیست کرده بود که نسبت به نسخه مجزای اصلی با قیمت ۴۰ دلار، ارزان به نظر می‌رسد. با این حال در نبود بخش چندنفره، کاهش قیمت چندان هم وسوسه کننده به نظر نمی‌رسد. Eurogamer نیز تأیید کرده است نسخه ریمستر Modern Warfare 2 فاقد حالت چندنفره است.

در صورتی که گزارش‌های منتشر شده درست باشد، احتمالاً با استقبال پایین گیمرها مواجه می‌شود، چراکه حالت چندنفره بسیار محبوب‌تر از حالت تک‌نفره است. چه کسی می‌داند، شاید نسخه چندنفره به صورت جداگانه عرضه شود.