برخوار » تولیدی » راه، مسکن، خودرو » شهرستان های اصفهان » گفتگو
کد خبر : 310519
دوشنبه - 7 خرداد 1397 - 12:31
خبرنگار: مهناز طغیانی

خانواده ارفع الرفیعی گام موثری در تحقق اقتصادمقاومتی برداشته است

با توجه به شرایط اقتصادی خانواده ارفع الرفیعی با اراده و پشتکار عالی اقدام به کارآفرینی کرده و با ایجاد مشاغلی از قبیل پرورش مرغ ،دام و کشاوزری در کنار شغل اصلی خود در راستای اقتصاد مقاومتی گام های ارزنده ای برداشته اند.

خانواده ارفع الرفیعی گام موثری در تحقق اقتصادمقاومتی برداشته است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حامد ارفع الرفیعی یکی از اعضای این خانواده کارآفرین موفق در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در کنار کارگاه تیرچه بلوک پدرم و ایجاد فرصت شغلی برای ۶ نفر در این کارگاه با پرورش مرغ،تخم مرغ،تولید صیفی جات مایحتاج خانواده خود را تامین می کنیم.

وی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در این مقوله مهم و اساسی طی چند سال اخیربه عنوان شاه بیت منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اکثر دیدارهای معظم له با مسئولین و اقشار مختلف مردم مورد تاکید قرار گرفته است.

این کارآفرین موفق دولت آبادی تصریح کرد:باتوجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به توانمندی‌های داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی به فکر ایجاد فرصت‌های شغلی و تامین مایحتاج خانواده خود افتادیم و با استفاده از حداقل امکانات توانستیم مایحتاج خانواده را تامین و مازاد محصولات تولید شده را به بازار عرضه کنیم.

ارفع الرفیعی تاکید کرد:جوانان سعی کنند به سفارش اکید مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی توجه داشته، آن را در جامعه نهادینه کنند و نگذارند به یک شعار تبدیل شود و مردم و مسئولان در کنار هم و در عمل به آن تلاش کنند تا این طرح در زندگی مردم تبیین گردد.

انتهای پیام/