استانها » البرز
کد خبر : 630331
شنبه - 13 بهمن 1397 - 21:30
وزیر صمت خبر داد

حمایت از شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی و دولتی در دستور کار

وزیر صنعت، معدن و تجارت به اهمیت تکیه بر تولیدات و توان داخلی اشاره کرد و گفت: حمایت از شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی و دولتی در دستور کار قرار دارد.

حمایت از شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی و دولتی در دستور کار

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، رضا رحمانی بعداز ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرج اظهار داشت: اینکه دستاوردهای انقلاب را به نسل جوان منتقل کنیم برای ما یک رسالت به شمار می‌آید.
وی با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی نسل جوان، افزود: طی این چهل سال طول عمر با عظمت انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف موفق به انجام اقدامات گسترده‌ای شده‌ایم که در این میان می‌توان به استقلال جامعه و کشور اشاره کرد.
وزیر صمت اضافه کرد: پیشرفت‌های علنی در حوزه صنعت و اشتغال موجب شده در رده‌های ۱۰ تا ۲۰ دنیا قرار بگیریم.
وی با اشاره به ظرفیت‌های متعدد حوزه صنعت کشور، بیان کرد: البرز مینیاتوری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ملی کشور است که بهره‌برداری از ظرفیت‌های این استان می‌تواند به کشور کمک کند.
به گفته رحمانی استان البرز در راستای توسعه خدمات و صنایع متعددی موفق شده‌ به عنوان تولید مولد کشور مطرح شود.
وی با تاکید بر اینکه سعی داریم سرمایه‌گذاری لازم در راستای توسعه صنعت انجام شود، ادامه داد: از این طریق می‌توانیم به ایجاد شغل و راهکار برای اشتغال‌زایی جوانان کمک کنیم همچنین به توسعه اقتصاد ملی نیز کمک خواهد شد.
وزیر صمت به اهمیت تکیه بر تولیدات و توان داخلی اشاره کرد و یادآور شد: حمایت از شهرک‌های صنعتی بخش خصوصی و دولتی در دستور کار قرار دارد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی به معضلات صنعتگران، رسیدگی به ماشین‌آلات کارخانه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/و