حق مردم برحاکمیت و حق حاکمیت مردم رفتار صادقانه است

می بایست حریم خصوصی افراد حفظ شود و فضای مناسب برای انتقاد و پیشنهاد فراهم گردد.

حق مردم  برحاکمیت و حق حاکمیت مردم رفتار صادقانه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از روابط عمومی هواشناسی استان اصفهان قاسمی معاون سیاسی استاندار در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با بیان این مطلب افزود: می بایست با ارباب رجوع مواجهه صادقانه داشته باشیم و رضایت مندی و اعتماد اجتماعی مردم را جلب نماییم. که در صورت رعایت این اصول اعتماد بر جامعه حاکم خواهد شد.

ایشان همچنین متذکر شد ما باید در برخورد با  ارباب رجوع و مجموعه کاری تبعیض قائل نشویم و در آگاهی رسانی و اطلاع رسانی رعایت انصاف و اعتدال را بنماییم.

قاسمی ادامه داد: می بایست حریم خصوصی افراد حفظ شود و فضای مناسب برای انتقاد و پیشنهاد فراهم گردد.

معاون سیاسی استانداری گفت: بحث عفاف و حجاب گاهاً از مرز نا آگاهی عبور کرده و سازمان یافته عمل می کند که می بایست با آن مقابله کنیم.

وی اظهار کرد: فضاهای مجازی باید در راستای مقابله فرهنگی باشد و به عنوان یک ظرفیت و ابزار به نفع خودمان استفاده کنیم. و باید برای این فضا ها مطابق با فرهنگ  خودمان خوراک تهیه  نموده و دراین فضا اطلاع رسانی نماییم.

ایشان در پایان گفت: حوزه فرهنگی حوزه بسیار ظریف و مهمی است و باید با برنامه ریزی،تفکر و تدبر در آن وارد شد.و نباید نسبت به ارزش های دینی و  اسلامی بی تفاوت بود و باید به شهروندان اطلاع رسانی کرد.