استانها » البرز
کد خبر : 770033
سه شنبه - 25 تیر 1398 - 20:39

حفظ شرافت و عفت زن در اولویت قرار گیرد

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: دین مبین اسلام اجازه فعالیت به زن را در اجتماع داده است و آنچه که از اهمیت بسیاری برخوردار است حفظ شرافت و عفت اوست که باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار سید جعفر حسینی، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز در نشست تخصصی با سازمان های دولتی و غیردولتی در امر پیشگیری از آسیب های اجتماعی که ظهر امروز در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، گفت: پلیس اقدامات مثبتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر انجام داده است و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به پیامدهای بدحجابی در جامعه اظهار کرد: این موضوع منجر به گسستگی های خانوادگی و افزایش آمار طلاق در جامعه می شود و همه ما باید به صورت جدی به این موضوع توجه کنیم.

وی ادامه داد: هجمه های دشمنان در فضای مجازی علیه بنیان خانواده و سست کردن اعتقادات بیش از پیش ادامه دارد و ضرورت دارد با افزایش آگاهی های لازم دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.

حسینی اذعان کرد: همه ما مکلف هستیم در مقابل ناهنجاری هایی که در جامعه می بینیم واکنش نشان دهیم و مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به قدری دارای اهمیت است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام اجازه فعالیت به زن را در اجتماع داده و آنچه که از اهمیت بسیاری برخوردار است حفظ شرافت و عفت اوست که باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس و ایثارگری های زنان در آن ایام اظهار کرد: این زنان دلیر بودند که پشت سر مردان ایستادند و با حمایت های خود توانستند موجبات پیروزی رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس فراهم آورند.

حسینی عنوان کرد: همه ما وارثان خون شهدا هستیم و نباید اجازه دهیم خون شهدای والامقام پایمال شود و باید تمام تلاشمان را در حفظ ارزش های مقدس انقلاب اسلامی به کار گیریم.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/