استانها » البرز
کد خبر : 637658
دوشنبه - 22 بهمن 1397 - 14:45
حضور حماسی مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب تاریخ ساز است

حضور حماسی مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب تاریخ ساز است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر حماسه مردم در چهلمین سالگرد انقلابی تاریخ‌ساز است و در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسد.

حضور حماسی مردم در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب تاریخ ساز است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمدجواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی امروز  اظهار داشت: حضور پر حماسه مردم در چهلمین سالگرد انقلابی تاریخ‌ساز است و در تاریخ انقلاب به ثبت می‌رسد.

وی افزود: در این چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی از طوفان‌های بسیاری عبور کردیم و همواره در فراز  و نشیب‌‌ها با استقامت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی های دشمنان کوتاه نیامدیم.

نماینده مردم کرج در مجلس با بیان اینکه ساحلی امن در انتظار انقلابیون است و هر چه زمان بگذرد به سمت ثبات و اقتدار بیشتری خواهیم رسید، گفت: ناخدای کشتی این انقلاب کاربلد است و مسیر را به درستی می‌پیماید و مسافران انقلاب در مسیر فرماندهی واحد، تمام تحریم‌ها و تهدیدها را در هم خواهند شکست.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه تمام اقشار مردمی در این روز مقابل فشارهای ناجوانمردانه دشمنان خواهند ایستاد و اعلام مقاومت می‌کنند، اضافه کرد: هیچکدام از فشارهای دشمن خللی در آرمان ها و اهداف انقلاب و مردم ما ایجاد نخواهد کرد و دشمن بداند پیروزی مردم نزدیک است و این حضور با شکوه مردم نشان می‌دهد مردم ما از بزرگترین دستاورد خود که استقلال سیاسی و فرهنگی است دست برنخواهند داشت و نسل جوان ما همچون نسل های گذشته پاسداری کننده خون شهداست.

انتهای پیام/ف