استانها » ایلام » تولیدی » مسعود هواسی
کد خبر : 775437
دوشنبه - 31 تیر 1398 - 12:35

حذف قوض کاغذی گاز در ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شرکت گاز استان ایلام هم راستا با دولت تدبیر و امید و به منظور کاهش هزینه‌ها، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و توسعه دولت الکترونیک اقدام به حذف قبوض کاغذی گاز در چند مرحله در سطح استان می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: شرکت گاز استان ایلام هم راستا با دولت تدبیر و امید و به منظور کاهش هزینه‌ها، صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی و توسعه دولت الکترونیک اقدام به حذف قبوض کاغذی گاز در چند مرحله در سطح استان می‌نماید.

عباس شمس الهی افزود: در مرحله اول این طرح که از تیرماه ۱۳۹۸ اجرایی شده است قبوض کاغذی گاز در شهرستان‌های بدره، ملکشاهی و آبدانان حذف و بصورت پیامکی ارسال و تا آذرماه ۹۸ در کل استان جاری می‌گردد.

وی ادامه داد: مشترکین گرامی می‌توانند با ارسال حرف G لاتین و شماره اشتراک خود (بدون خط فاصله) به سامانه پیامکی شرکت گاز استان ایلام به سرشماره ۱۰۰۰۵۱۹۴ از اطلاعات قبض گاز خود با خبر شوند

شمس الهی اظهار کرد: مشترکین گرامی همچنین می‌توانند با واردکردن شماره اشتراک خود اطلاعات آخرین قبض خود را از طریق تلفن گویای ۲۴ ساعته شرکت گاز استان به شماره ۳۸۸۸ دریافت نمایند

وی اضافه کرد: مشترکین استان ایلام جهت ثبت شماره تلفن همراه خود در سامانه شرکت گاز جهت دریافت قبض گاز به صورت غیرحضوری می‌توانند حرف N لاتین و شماره اشتراک خود را (بدون خط فاصله) به سرشماره ۱۰۰۰۵۱۹۴ ارسال فرمایند.

وی در پایان گفت: در صورت نیاز مشترکین به چاپ قبض بصورت کاغذی، می‌توانند به کلیه دفاتر پستی یا دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان مراجعه و قبض خود را با پرداخت هزینه صدور آن دریافت نمایند.