تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 309889
یکشنبه - 6 خرداد 1397 - 15:07

حافظه های جدید Patriot Viper RGB DDR4 عرضه شد

کمپانی فعال در عرصه‌ی تولید حافظه‌، از جدیدترین کیت‌های DDR4 سری Viper RGBخود رونمایی کرد. عملکرد بالا، مدیریت خوب حرارت و همچنین نورپردازی راحت این کیت‌ها از ویژگی‌های محصول جدید این کمپانی است.

حافظه های جدید Patriot Viper RGB DDR4 عرضه شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، Patriot کمپانی فعال در عرصه‌ی تولید حافظه‌، از جدیدترین کیت‌های DDR4 سری Viper RGBخود رونمایی کرد. عملکرد بالا، مدیریت خوب حرارت و همچنین نورپردازی راحت این کیت‌ها از ویژگی‌های محصول جدید این کمپانی است.

کیت‌های جدید Viper RGB DDR4 از RGB LED های وایرلس بهره برده و در ماژول‌های دو کاناله و با ظرفیت ۱۶ گیگابایت عرضه می‌شود. همچنین خنک‌کننده‌های این حافظه‌ها در دو طرح سفید و سیاه عرضه می‌شود و علاقمندان می‌توانند متناسب با ظاهر سیستم خود یکی از این دو طرح را انتخاب کنند.

Patriot صرفاً به ظاهر این کیت‌های نگاه نکرده و این حافظه‌ها از کارایی بالایی هم برخوردارند. این ماژول‌ها از فرکانس کاری حداکثر ۴۱۳۳MHz بهره می‌برند و به علاوه‌ی آن با هر دو مادربورد‌های مبتنی بر پردازنده‌های AMD و Intel سازگار هستند. همچنین این کیت‌ها از تکنولوژی XMP 2.0هم برای پشتیبانی می‌کنند و می‌توان بدون دردسر خاصی آن‌ها را صرفاً با یک کلید روی مادربورد اورکلاک کرد.

پخش‌کننده‌های گرمایی این حافظه‌ها از آلومینویم باکیفیت بالا ساخته شده است و به همین خاطر می‌تواند گرما‌های تولیدی حاصل از اورکلاک‌های سنگین را هم به خوبی از بدنه‌ی رم جذب و خارج کند. همچنین در ساخت این ماژول‌های حافظه از ICهای باکیفیتی برای دستیبابی به سطوح عملکردی بالا انتخاب شده است و به همین خاطر مشکلی بابت گرماهای اضافی و آسیب دیدن این قطعات نیست.

نورپردازی‌های RGB LED چگونه کنترل می‌شوند؟
محصولات جدید Patriot با سازگاری با بیشتر مادربورد‌های مدرن و به همراه ASUS Aura Sync،Gigabyte RGB Fusion، MSI Mystic Light Sync و ASRock Polychrome Sync certification عرضه می‌شود.

با تمامی این‌ها این کیت‌ها با اپلیکیشن نرم‌افزاری Viper RGB هم عرضه می‌شوند و به همین خاطر مشکلی بابت تنظیم نورپردازی‌های این کیت‌ها در مادربورد‌ها ناسازگار وجود ندارد. این نرم‌افزار از ۵ پروفایل قابل شخصی‌سازی در کنار یکسری افکت‌های نورپدردازی از پیش برنامه‌ریزی شده بهره می‌برد که از نمونه‌های آن می‌توان به افکت‌های heartbeat، raindrop، breathing وsolid اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه
این کیت‌ها هم‌اکنون در اروپا و با قیمت ۱۷۹.۹ یورو برای مدل ۲۶۶۶MHz و حداکثر با قیمت ۲۸۴ یورو برای کیت‌های ۴۱۳۳MHz در دسترس است.