استانها » البرز
کد خبر : 839191
چهارشنبه - 3 مهر 1398 - 17:24

حادثه مرگبار واژگونی خودرو در جاده قدیم هشتگرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: صبح امروز بر اثر وقوع حادثه واژگونه خودروی سواری در جاده قدیم هشتگرد چهار مصدوم و یک کشته بر جای گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهرداد بابایی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: حادثه واژگونی خودروی سواری ام وی ام در جاده قدیم هشتگرد ساعت ۸:۲۳ صبح امروز چهارشنبه، سوم مهر ماه به اورژانس البرز اعلام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: بنا بر اظهار تماس گیرنده که حاکی از شدت حادثه و تعدد مصدومین بود، سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی مطرح کرد: تکنسین های اعزامی پس از بررسی وضعیت مصدومین بلافاصله دست به کار شدند و اقدامات درمانی حفظ حیات را آغاز کردند و با توجه به وخامت حال مصدومین، درخواست اعزام سریع آن ها توسط بالگرد را اعلام کردند.

بابایی اظهار کرد: چهار تن از مصدومین که سه نفر آقا و یک نفر خانم بودند در عملیات اورژانس هوایی به بیمارستان البرز منتقل شدند و یکی از سرنشینان که خانم ۲۵ ساله بود در اثر شدت آسیب های وارده در دم جان باخته بود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/