استانها » البرز
کد خبر : 658640
شنبه - 11 اسفند 1397 - 20:45
رئیس هیات جودو البرز:

جودو استان البرز در سطح استانداردهای بین المللی است

رئیس هیات جودو البرز گفت: جودو استان البرز از رده ملی بالاتر و در سطح بین المللی است، برنامه هیات جودو این است که این رشته را در استان هر چه بیشتر پرورش دهد.

جودو استان البرز در سطح استانداردهای بین المللی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عباس سلگی رئیس هیات جودو البرز امروز در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو البرز در جمع خبرنگاران گفت: جودو استان البرز از رده ملی بالاتر و در سطح بین المللی است، برنامه هیات جودو این است که این رشته را در استان هر چه بیشتر پرورش و به آن طرازی که مد نظر است برسانیم.

رئیس هیات جودو البرز افزود: جودو استان از نظر فنی بسیار قوی است و مشکلی ندارد، اما یکی از دغدغه های ما نبود زیر ساخت ها به خصوص خانه جودو بوده است؛ با تمام توان در تلاش هستیم تا این مشکلات را برطرف کنیم.

راه اندازی خانه جودو البرز بر مبنای وعده هایی که اعلام شده به عنوان محور دیگر سخنان سلگی قرار گرفت و توضیح داد: ظرفیت برگزاری رقابت های ملی و بین المللی و همچنین اردوها به میزبانی این استان وجود دارد.سلگی گفت: جودو استان البرز از رده ملی بالاتر و در سطح بین المللی است، برنامه هیات جودو این است که این رشته را در استان هر چه بیشتر پرورش و به آن طرازی که مد نظر است برسانیم.

سلگی افزود: بیش از سه هزار جودوکار در استان البرز مشغول به فعالیت هستند که این تعداد ورزشکار در تیم ملی در تمامی رده های سنی، ورزشکارانی از این استان حضور دارند که نشان دهنده ظرفیت بالای جودو در البرز است.

وی با بیان این مهم که جودو استان البرز از نظر فنی مشکل ندارد، مشکل ما زیر ساختی است و همیشه برنامه هایمان جلوتر از زیر ساخت بوده است، تصریح کرد: هدف هیات جودو البرز این است که از حاشیه ها فاصله گرفته و از تمام ظرفیت برای اجرایی کردن برنامه ها استفاده کند.

در مجمع انتخاباتی هیات جودو البرز که روز شنبه برگزار شد، عباس سلگی با کسب ۹ رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات جودو این استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ن/۱۱۰۱/س/۲