استانها » البرز
کد خبر : 659641
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 20:30
استاندار البرز:

جمعیت ۳ میلیون نفری البرز ملاک توزیع سهمیه غذایی است/ شرایط کشور در تهیه و توزیع کالا عادی است

استاندار البرز با اعلام خبر افزایش سهمیه گوشت منجمد البرز گفت: جمعیت ۳ میلیون نفری استان، ملاک توزیع سهمیه غذایی است.

جمعیت ۳ میلیون نفری البرز ملاک توزیع سهمیه غذایی است/ شرایط کشور در تهیه و توزیع کالا عادی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزالله شهبازی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ضروری است، مدیران صنعت و معدن و جهادکشاورزی استان البرز به منظور افزایش سهمیه گوشت منجد البرز در توزیع کالا،  جمعیت سه میلیون نفری البرز را مد نظر قرار دهند.

وی ادامه داد: وزارت صنعت باید طبق اطلاعات و آمار دقیق از استان، نسبت به توزیع کالا و به‌ ویژه گوشت منجمد اقدام کند و مدیران دستگاه‌های مربوطه در این راستا باید توجیح دقیقی داشته باشند.

آغاز بکار نخستین نمایشگاه بهاره در کرج

استاندار البرز با بیان اینکه امروز اولین نمایشگاه بهاره در کرج آغاز به کار می‌کند ولی باید این امکان در نقاط مختلف شهر نیز ایجاد شود، توضیح داد: تیم تصمیم‌گیر استان در شرایط کنونی باید علاوه بر وظایف اداری با تعهد انسانی و اخلاقی اقدام و عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم موظف به ایجاد بسترهای رفاه، نشاط و امنیت مردم هستیم، یادآور شد: مصوبات این ستاد باید در قالب کارگروه‌های تخصصی در دستگاه‌های عضو، پیگیری و اجرایی شود.

شهبازی اضافه کرد: نظارت جدی بر روند امور اصناف داریم، ولی به دنبال پرونده‌سازی برای افراد منصف و عادل نیستیم، همچنین صف‌هایی که در سطح استان برای دریافت کالا تشکیل می‌شود باید با مسئولیت مدیران مربوطه ساماندهی شود.

تأکید استاندار بر مقابله با هجمه‌های فرهنگی

وی با تأمل بر حفظ کرامت شهروندان و پرهیز از ایجاد صف‌های گوشت، بیان کرد: ما به عنوان مسئول باید پاسخگوی ابهامات باشیم و با تنویر افکار عمومی راه نفوذ دشمنان از طریق هجمه‌های رسانه‌ای را مسدود کنیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: بر اساس بازدیدها و حضور مستمر در سطح استان، از مشکلات و دغدغه‌های بطن جامعه مطلع هستم، بنابراین از مدیران انتظار می رود با جدیت بر مدار سیاست‌های مدون در جهت رفع موانع مردم حرکت کنند، همچنین مدیران استان با تبیین و تشریح صحیح برنامه ها و با آگاهی‌بخشی می‌توانند از حمایت مردم برخوردار شوند.

توزیع ۸۰۰ تن شکر در استان البرز

استاندار البرز با تاکید بر اینکه نباید توزیع کالاهای اساسی بدون آنالیز، تجزیه و تحلیل درست صورت بگیرد، افزود: هم‌اکنون هزار و ۸۰۰ تن شکر در البرز آماده توزیع است که این امر باید با همکاری فرمانداران انجام شود.

وی ادامه داد: فرمانداران محور اصلی امور و تصمیم‌گیری ها در شهرستان ها هستند؛ از این رو باید با شناسایی دقیق؛ جامعه هدف توزیع در نقاط مختلف استان محقق شود، همچنین مردم از ما به عنوان مسئول، کار می‌خواهند که این تکلیف مهم شرعی و اخلاقی باید برنامه‌محور و به نحو مطلوب صورت گیرد.

شهبازی افزود: باید برای تهیه و توزیع کالاهای جانشین نیز برنامه‌ریزی لازم را در استان داشته باشیم، چرا که اگر با دلسوزی و مجدانه برای آرامش و آسایش مردم اقدام کنیم مورد عنایت خداوند و حمایت مردم خواهیم بود.

استاندار البرز گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته، شرایط کشور در تهیه و توزیع کالا عادی است ولی معاندان با تبلیغات و ایجاد فضای متشنج روانی درصدد اختلال در این روند هستند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲ /س/۱/ح