اردبیل » استانها » تولیدی » خبر پوششی » عفت آقایاری
کد خبر : 595703
سه شنبه - 11 دی 1397 - 14:37
در محل سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد؛

جلسه هماهنگی معاونین منابع انسانی شرکت‎های توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، تبریز، آذربایجان شرقی

جلسه هماهنگی معاونین منابع انسانی شرکتهای توزیع نیروی برق آذربایجان غربی ، تبریز ، آذربایجان شرقی به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل امروز دهم دی ماه در محل سالن جلسات ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد

جلسه هماهنگی معاونین منابع انسانی شرکت‎های توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، تبریز، آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در این جلسه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، گفت: انشاالله با برگزاری این جلسات ، هم افزایی و هم اندیشی بتوانیم تصمیمات موثری در حوزه منابع انسانی اخذ کنیم.

مهندس محمدی افزود با توجه به دغدغه کارکنان و تلاش و اهتمام درجهت رفع مشکلات آنان انشالله بتوانیم با صدای واحد این مسائل را به شرکت مادر تخصصی توانیر اعلام کنیم.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه در شرکت توزیع برق استان هدف از تشکیل این جلسات را تلاشی برای ارتقاء جایگاه منابع انسانی در صنعت برق و بررسی مسائل و مشکلات این حوزه و ارائه راهکار و بهره گیری از تجربیات معاونین و نمایندگان شرکت های حاضر عنوان نمود.

سپس معاون منابع انسانی شرکت گفت: با توجه به اینکه پارادایم های منابع انسانی عوض شده، طبعا مدیریت منابع انسانی نیز دستخوش تغییر و تحول شده است.

خانم سبحانی افزود با توجه به نقش و اهمیت مدیریت منابع انسانی در موفقیت سازمان بی شک سرمایه گذاری و نگاهی نو به این حوزه، می تواند ما را در رساندن به اهداف سازمان یاری کند.

در ادامه چالش های موجود در مسیر رشد و تعالی کارکنان  و ارتقای عملکرد آن ها و سایر مسائل مرتبط مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.