استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 875807
چهارشنبه - 15 آبان 1398 - 20:36

جشن بیعت با امام زمان(عج) در بجنورد برگزار می‌شود

مدیر مرکز بنیاد مهدویت خراسان شمالی از برگزاری جشن بیعت با امام زمان خبر داد و گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۵ و در محل میدان شهید بجنورد برگزار می‌شود.

جشن بیعت با امام زمان(عج) در بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: مرکز بنیاد مهدویت در خراسان شمالی به همراه سایر مجموعه‌های فرهنگی در راستای برنامه سراسری جشن بیعت این برنامه در بجنورد نیز اجرا و برگزار می‌شود.

وی به تشریح این مراسم پرداخت و گفت: تجمع بزرگ مردمی بیعت با امام زمان همزمان با ۹ ربیع‌الاول در روز پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ در میدان شهید بجنورد با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان برگزار می‌شود که همراه با این برنامه، مراسم‌های جنبی دیگری در راستای شور افزایی و افزایش نشاط اجتماعی شهری برگزار می‌شود.

مدیر مرکز مهدویت خراسان شمالی همچنین از حضور دو تن از کارشناسان تخصصی مرکز بنیاد مهدویت کشور در استان نیز خبر داد و افزود: این کارشناسان طی سه روز در مرکز استان حضور می‌یابند و در مراکز مذهبی و مدارس و دانشگاه‌ها به بحث و تبادل‌نظر درباره موضوع مهدویت در عصر حاضر می‌پردازند.

گفتنی است جشن بیعت با امام زمان علاوه بر بجنورد در تمام مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ کشور به‌صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/