اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 736999
سه شنبه - 21 خرداد 1398 - 16:19

جشنی به بهانه “روز ملی گل” در باغ گل‌ها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: به بهانه روز ملی گل جشن باشکوهی روز شنبه ۲۵ خردادماه در محل باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

جشنی به بهانه “روز ملی گل” در باغ گل‌ها

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: جشن روز ملی گل با اجرای هنرمندان، مسابقه و سرگرمی، نورافشانی و معرفی گلها و گیاهان مقاوم به کم آبی همراه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: عموم شهروندان می‌توانند در این جشن که روز شنبه ۲۵ خردادماه سال جاری در محل باغ گل‌ها واقع در میدان بزرگمهر برگزار می‌شود، شرکت کرده و از ویژه برنامه‌های آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با اشاره به دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل، گفت: معرفی گل‌های شاخه بریده و روش نگهداری آن، گل آرایی با گل‌های شاخه بریده، معرفی گل‌ها و گیاهان مقاوم به کم‌آبی، معرفی و روش نگهداری گل‌های پیازی، گلها و گیاهان دارویی و معرفی گل‌ها و گیاهان آپارتمانی از جمله رئوس دوره‌های آموزش شهروندی رایگان ویژه روز گل در اصفهان است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با شعار “بیا تا مدتی با گل نشینیم” و با همکاری اتحادیه گل و گیاه و نیز شرکت‌های تعاونی تولیدکننده گل در اصفهان، برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه گل و گیاه اصفهان از ۲۵ خردادماه به مدت یک هفته در گلخانه ۷۰۰ متری کروی شکل باغ گل‌ها برگزار خواهد شد.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۶ شرکت تعاونی و تولیدکننده گل و گیاه حضور دارند؛ افتتاحیه این نمایشگاه ۲۴ خردادماه با هماهنگی خانه کودک اصفهان برگزار می‌شود و با ساخت گل‌های کاغذی همراه خواهد بود.