استانها » البرز
کد خبر : 712403
سه شنبه - 24 اردیبهشت 1398 - 14:50

جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز برگزار می شود

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور ترویج فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ کتابخوانی در استان البرز برگزار می شود.

جشنواره کتابخوانی رضوی در البرز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین (ع) برگزار می‌شود.

این جشنواره در قالب های نقاشی، پویش کتابخوان، چهار گزینه ای و معرفی کتاب برگزار می شود و حضرت امام رضا (ع)، حضرت معصومه (ع)، حضرت احمدبن موسی (ع) و بخش ویژه حضرت ابن الرضا امام جواد (ع) از جمله عناوین موضوعی جشنواره مذکور است.

نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی و به دو شیوه مکتوب و الکترونیکی برگزار می شود و در این دوره از جشنواره ۱۲ کتاب در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال معرفی شده است.

مهلت شرکت در مسابقه تا ۲۸ خردادماه سال جاری است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اطلاع رسانی و ثبت نام جشنواره کتابخوانی رضوی به نشانی www.razavi.iranpl.ir یا به کتابخانه های شهرستان اشتهارد مراجعه کنند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/۱