سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 659260
یکشنبه - 12 اسفند 1397 - 12:22
مدیر شبکه یک سیما:

جزئیات برنامه تحویل سال شبکه یک/ هدفمان برجسته شدن افرادی از متن جامعه است

محور اصلی این برنامه افرادی هستند که نیت اولیه‌شان دیده شدن نبوده اما کارهای موثری در اجتماع خود رقم زدند و در کنار آنها سلبریتی‌هایی که کار خیر انجام داده‌اند نیز حضور خواهند داشت.

جزئیات برنامه تحویل سال شبکه یک/ هدفمان برجسته شدن افرادی از متن جامعه است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «مجید زین العابدین» مدیر شبکه یک سیما ، درباره برنامه‌های ویژه نوروز این شبکه و حضور سلبریتی‌ها در این برنامه گفت: امسال همکاران ما در شبکه یک فکر کردند تا به اصطلاح طرحی نو در بیندازیم تا به نسبت سال‌های گذشته هم متفاوت باشد و هم به ماموریت این شبکه که «شبکه یک شبکه هر ایرانی است»، نزدیک باشد.

وی در ادامه بیان داشت: طرح چهره مردمی سال به عنوان طرح برنامه تحویل سال شبکه یک تصویب شده است که در این روزها قطعا معارفه و تبلیغ‌های آن را در تلویزیون و بیلبوردهای بزرگراه‌ها مشاهده کردید.

مدیر شبکه یک سیما در ادامه نیز با بیان اینکه محور اصلی نوروز شبکه یک، برجسته شدن افرادی از متن جامعه است، افزود: محور اصلی این برنامه افرادی هستند که نیت اولیه‌شان دیده شدن نبوده اما کارهای موثری در اجتماع خود رقم زدند. فدارکاری برای کشور، میهن دوستی، انجام کارهای خیر، شجاعت و … از جمله این کارها بوده است که به برکت کار خیرشان در سطح کشور دیده شدند و از طریق قاب شبکه یک به عنوان چهره مردمی به مردم معرفی می‌شوند.

وی درباره حضور چهره‌های مشهور در این برنامه نیز بیان داشت: در کنار این افراد از حضور ورزشکاران و هنرمندانی که کار موثری با نیت خیرخواهانه انجام دادند نیز استفاده می‌کنیم و قصد داریم تا حرکتی جمعی را در کشور به نمایش بگذاریم، اما نخ تسبیح و حلقه اصلی برنامه حضور مردم است.

زین العابدین با اشاره اینکه علی ضیا به عنوان مجری این برنامه معرفی شده است، گفت: علی ضیا مجری برنامه «فرمول یک» است که این روزها از شبکه یک سیما پخش می‌شود و برنامه تحویل سال شبکه یک با موضوع «انتخاب چهره مردمی سال» همان ادامه برنامه «فرمول یک» و با همان گروه روی آنتن می‌رود. این برنامه از ۲۵ تا ۲۹ اسفند هر شب به مدت پنج شب بعد از خبر ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

انتهای پیام/