سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 532661
دوشنبه - 28 آبان 1397 - 10:49

«جان ویلیامز» برای پارک «جنگ ستارگان» موسیقی می‌سازد

کمپانی دیزنی جزئیاتی از جاذبه‌های پارک «جنگ ستارگان» که همه قسمت‌ها و وسایل آن را در ابعاد واقعی ساخته منتشر کرد.

«جان ویلیامز» برای پارک «جنگ ستارگان» موسیقی می‌سازد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از وِرایِتی،  کمپانی دیزنی جزئیاتی از جاذبه‌های پارک «جنگ ستارگان» که همه قسمت‌ها و وسایل آن را در ابعاد واقعی ساخته منتشر کرد.

«باب چاپِک» رئیس بخش تجربیات مرتبط با مشتری «دیزنی پارک» اعلام کرد که دو بخش جذاب جدید به پارک دیزنی در بخش «جنگ ستارگان» ایجاد کرده که برای بینندگان بسیار جذاب خواهد بود. بخش اول «شاهین هزاره»(ملینیوم فالکون) که فرصتی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌سازد تا خلبانی با فضاپیمای معروف «هان‌سولو» را تجربه کنند. بخش دوم نیز «جنگ ستارگان: ظهور مقاومت که لوکِیشن نبرد بین «فرست اوردر(نظم اول)» و «مقاومت» است. دو ویدیو در مورد این دوبخش در هایپرلینک خبر قابل مشاهده هستند.

بخش مهم و جذاب این خبر ساخت موسیقی اوریجینال برای این پارک «جنگ ستارگان» دیزنی توسط آهنگساز اصلی این سری فیلم‌ها «جان ویلیامز» است.  این آهنگساز بزرگ دارنده جایزه اسکار، در حال ساخت موسیقی ویژه این پارک موضوعی (theme parks) است که با ارکستر سمفونیک لندن در استودیو «اَبی راود» ضبط شده است.

سرزمین جدید «جنگ ستارگان» در دو منطقه «دیزنی لند» و «والت‌دیزنی ورلد» در فلوریدا نصب و برقرار و در اوایل سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد. اولین مدل نمونه این پارک موضوعی که در ۱۴ جریب و در ابعاد واقعی ساخته شد، در نمایشگاه اکسپو D23 در ماه جولای ۲۰۱۷ در معرض نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/