استانها » البرز
کد خبر : 790863
سه شنبه - 15 مرداد 1398 - 19:32

تیم تنیس دانش آموزان البرزی نائب قهرمان المپیاد ورزشی کشور شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تیم تنیس روی میز دانش آموزان پسر البرزی نائب قهرمان المپیاد ورزشی کشور شد.

تیم تنیس دانش آموزان البرزی نائب قهرمان المپیاد ورزشی کشور شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، فرشید علیزاده، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز از کسب مقام نائب قهرمانی تیم تنیس روی میز دانش آموزان پسر البرزی دوره دوم متوسطه در المپیاد ورزشی دانش آموزان کشور خبر داد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه ۲۶ تیم از استان های کشور در این دوره از مسابقات که به میزبانی استان اصفهان برگزار شد، حضور داشتند، اظهار کرد: دانش آموزان البرزی پس از شکست تیم های آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، قم و تهران به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.

وی در ادامه مطرح کرد: بازی پایانی تیم البرز مقابل تیم مازندران نیز در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود مازندران به پایان رسید و دانش آموزان البرزس به مقام دوم این دوره از رقابت ها دست یافتند.

علیزاده بیان کرد: این تیم با نام مدرسه قهرمان شهید سلطانی ۳ کرج متشکل از مهدی معدن کن، حسین دهبالایی، عرشیا ده نمکی و محمد اصل دهقان با مربیگری جهانبخش ترابی به سرپرستی حسن عقبایی به این عنوان دست پیدا کرد.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/