تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 335232
سه شنبه - 5 تیر 1397 - 15:18

تیزر هواوی نوا ۳ منتشر شد؛ احتمال رونمایی در ماه آینده

به تازگی تیزر هواوی نوا ۳ توسط شرکت سازنده آن در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود از این دستگاه در ماه جولای رونمایی شود.

تیزر هواوی نوا ۳ منتشر شد؛ احتمال رونمایی در ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دو گوشی هوشمند با شماره مدل های PAR-AL00 و PAR-TL00 در TENAA حضور پیدا کرده اند و موفق به کسب تاییدیه ۳C شده اند. انتظار می رود این دو مدل مربوط به گوشی هواوی نوا ۳ باشد. امکان معرفی این اسمارت فون در ماه جولای وجود دارد.

این کمپانی چینی به تازگی تیزر هواوی نوا ۳ را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. در تیزر پنل پشتی این محصول به نمایش گذاشته شده است.

این شرکت برای تبلیغات این گوشی هوشمند با یک گروه موسیقی محبوب چینی، TFboys همکاری کرده است. بر اساس گفته هواوی این همکاری در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

هواوی در گذشته از گوشی نوا ۳e رونمایی کرده بود. این دستگاه در حقیقت هواوی P20 لایت است. بر اساس تیزر هواوی نوا ۳ این گوشی هوشمند نسخه بهبودیافته نوا ۳e محسوب می شود. این تیزر خبر از طراحی یکسان پنل پشتی نوا ۳ با نوا ۳e می دهد.

این محصول همانند هواوی P20 لایت به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه مشخصات فنی قدرتمندتری در مقایسه با گوشی Nova 3e داشته باشد

هم اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات فنی این دستگاه منتشر نشده است با این حال انتظار می رود که قدرت آن را پردازنده Kirin 710 تامین کند. این چیپست با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری TSMC تولید می شود و در مقایسه با Kirin 659 قدرت بیشتری دارد.

در گذشته شایعات به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر هواوی نوا ۳ اشاره کرده بودند. این دستگاه به نمایشگر با نسبت تصویر ۱۹:۹ مجهز می شود. انتظار می رود هواوی از این اسمارت فون در ماه آینده میلادی به صورت رسمی رونمایی کند.