استانها » البرز
کد خبر : 739130
پنجشنبه - 23 خرداد 1398 - 15:12

تکلیف عضو تعلیق شده شورای شهر فردیس چه می شود؟!

فرماندار شهرستان فردیس گفت: موضوع عضو شورای شهر فردیس و تعلیق وی از سمت فعلی باید با دادستان شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

تکلیف عضو تعلیق شده شورای شهر فردیس چه می شود؟!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابوالفضل اینانلو، فرماندار شهرستان فردیس امروزدر پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ” آیا عضو شورای فردیس که مدتی از سمت خود تعلیق شده بود به جایگاه خود باز می گردد یا خیر؟ ” ، گفت: نمی توان در یک کلمه بلی یا خیر این سؤال را پاسخ داد. شرایط ویژه شورای شهر فردیس مدنظر ما است و شرایط این عضو شورای شهر تا کنون مشخص نشده است.

فرماندار شهرستان فردیس بیان کرد: تاریخ حکم این عضو شورای شهر باید بررسی شود تا بتوان تصمیم گرفت حضور وی در صحن شورا قانونی یا غیر قانونی است، در حال حاضر ماندن یا رفتن وی مشخص نیست.

این مقام مسؤول ادامه داد: طی نشستی با دادستان شهر فردیس تصمیم گیری های مربوط به این عضو شورای شهر بررسی و اعلام خواهد خواهد شد.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در تاریخ ۲۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸، خبر از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر فردیس  “ا_ب” این به اتهام اخذ رشوه داد که البته این عضو شورای شهر پس از گذشت زمان چند ماهه از دستگیری خود در هفته گذشته در صحن علنی شورای شهر فردیس حضور یافت در حاشیه این حضور که البته چند دقیقه بیشتر طول نکشید برخی از رسانه ها و فضای مجازی خبر از غیرقانونی بودن حضور وی دادند.

بنا به گفته فرماندار شهرستان فردیس حکم تعلیق این عضو شورای شهر در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/س/