استانها » تولیدی » حسین بابامحمدی » خبر پوششی » سمنان
کد خبر : 771338
پنجشنبه - 27 تیر 1398 - 08:28
شهردار مهدیشهر:

تکریم ارباب رجوع در اولویت باشد

نشست شورای معاونین به ریاست دکتر حاجی بگلو شهردار مهدیشهر در محل شهرداری برگزار شد.

تکریم ارباب رجوع در اولویت باشد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  نشست شورای معاونین به ریاست دکتر حاجی بگلو شهردار مهدیشهر در محل شهرداری برگزار شد.

دکترحاجی بگلو با بیان اینکه کلیه اقدامات شهرداری در جهت رفاه حال شهروندان است افزود: باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به مسائل در اولویت کارها باشد همانطور که سایر واحد ها در شهر در حال خدمت رسانی هستند، تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل اداری نیز باید انجام شود.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف حضور در ساختمان جدید اداری ایجاد احترام برای ارباب رجوع محترم بود و قطعا نوع برخورد پرسنل با شهروندان بر افزایش رضایتمندی تاثیر گذار خواهد بود.

شهردارمهدیشهر بیان داشت: با توجه به پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف ضرورت احداث ایستگاه شماره ۲ آتش نشانی در جهت کاهش زمان عملیات امداد و نجات امری بدیهی بود.

وی در خصوص عملکرد شهرداری گفت: هیچ مجموعه ای وجود ندارد که نقص و اشکال نداشته باشد، نظرات شهروندان چه در بحث تقدیر و تشکر و چه در بحث نقد ارزشمند بوده و علاوه بر بنده، معاونین و مسئولین واحدها نیز باید در کمال احترام پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم باشند.

دکترحاجی بگلو ضمن قدردانی از کلیه پرسنل شهرداری اظهار داشت: امروز نگاه مردم به شما عوض شده، بطوری که همه به این نتیجه رسیده اندکه می شود علی رغم مشکلات عدیده ای که وجود دارد باز هم کارهای بزرگی انجام داد به همین جهت گزارش عملکرد ۱۷ ماهه در قالب های مختلفی تهیه شده که صرفا جهت گزارش به مردم در حال انعکاس می باشد.