استانها » الناز حسینی » تولیدی » کردستان
کد خبر : 811852
سه شنبه - 5 شهریور 1398 - 16:03
در مسابقات سراسري انجمن كان ذن ريو كاراته دو ايران؛

تیم اعزامی استان کردستان  ۱۰ مدال رنگارنگ را کسب کرد

در مسابقات سراسری انجمن کان ذِن ریو کاراته دو ایران که در روز جمعه مورخ یکم شهریور ماه سال جاری در استان البرز و شهرستان کرج در محل سالن ورزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید تیم اعزامی مجموعه ورزشی توحید سنندج به نمایندگی از استان کردستان و با سرپرستی و مربی گری سن سی حمید محمدی موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ گردید. 

تیم اعزامی استان کردستان  ۱۰ مدال رنگارنگ را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در مسابقات سراسری انجمن کان ذِن ریو کاراته دو ایران که در روز جمعه مورخ یکم شهریور ماه سال جاری در استان البرز و شهرستان کرج در محل سالن ورزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید بهشتی برگزار گردید تیم اعزامی مجموعه ورزشی توحید سنندج به نمایندگی از استان کردستان و با سرپرستی و مربی گری سن سی حمید محمدی موفق به کسب ۱۰ مدال رنگارنگ گردید.

در این سری مسابقات که پنجاه و ششمین دوره برگزاری منظم آن را تجربه می کرد با شرکت ۲۵۰ نفر ورزشکار ، در پنج رده سنی و در دو رشته  کاتا و کمیته برگزار گردید.

تیم کاراته مجموعه ورزشی توحید سنندج با تعداد ۱۰ نفر ورزشکار به نمایندگی از  استان کردستان در این دوره مسابقات شرکت و در پایان موفق به دریافت مقام های زیر گردید:

حبیب الله زند کریمی مقام سوم کمیته ، احمد اصلانی مقام اول کمیته و مقام سوم کاتا ، فرهاد اصغری مقام دوم کمیته ، هوشنگ  اولی زاده مقام سوم کمیته ، وریا رحمانی مقام دوم کاتا و مقام سوم کمیته ، کوهسار (دارا) جلیلی مقام سوم کمیته ، ماهان مصطفایی مقام سوم کمیته ،  فرهود جیران نسب مقام سوم کمیته و حمید محمدی سرپرست و مربی تیم .

لازم به ذکر است سن سی حمید محمدی مربی تیم اعزامی دارای کمربند مشکی دان ۶ از فدراسیون کاراته بوده و مدت ۳۰ سال سابقه مربی گری دارد و شاگردان وی تا اکنون موفق به کسب عناوین متعدد کشوری گردیده اند.