استانها » البرز
کد خبر : 519956
دوشنبه - 21 آبان 1397 - 15:15
معاون استاندار البرز:

تولید تنها راه نجات کشور است/ البرز رتبه اول کشور در رفع موانع تولید

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار البرز گفت: راه نجات کشور از بحران اقتصادی، تولید است.

تولید تنها راه نجات کشور است/ البرز رتبه اول کشور در رفع موانع تولید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس ، عبادالله کامکار در جلسه کمیته توان افزایی اقتصادی در قالب شورای توسعه و تعاون زنان کار آفرین اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست استماع و رفع مشکلات بانوان کار آفرین استان در حوزه صنعت است.

وی افزود: دولت دوازدهم برای مقوله تولید و اشتغال تاکید ویژه‌ای کرده است؛ چرا که تنها راه نجات کشور تولید است.معاون استاندار البرز گفت: در این راستا جهت حمایت از تولید نشست های متعددی را با وزارت خانه های ذی ربط با حضور استاندار برگزار کردیم و مشکلات مبتلا به را در سطح ملی پیگیری شده است.
وی تصریح کرد: شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرک های صنعتی استان با هدف افزایش دسترسی بانوان کارآفرین با سرمایه اطلاعات و برنامه های دولت، افزایش دسترسی به شبکه های حمایتی دولت، تسهیل ارتقای شغلی زنان و تشویق آنها به کارآفرینی و کسب مهارت های شغلی ترویج فرهنگ همکاری بین زنان کارآفرین و دولت و نهاد های غیردولتی آغاز به کار کرده است.
کامکار افزود: ایجاد تولید شبکه ای و یا خوشه های صنعتی از اشتغال بانوان ارتقای سطح دانش تخصصی و حرفه ای از طریق آموزش های صنعتی، تجارتی و مهارتی آموزش زنان در زمینه های صادرات محصولات و کسب و کار و رفع موانع ساختاری بانوان کارآفرین را از دیگر ماموریت های توسعه، تعاون بانوان کارآفرین برشمرد.
وی با بیان اینکه البرز رتبه اول کشور در تسهیل و رفع موانع تولید را دارد؛ افزود: علاوه بر این در حوزه اشتغال روستایی نیز روند مطلوبی را در این مدت طی کرده است.
وی افزود: سال گذشته با جذب هزار و ۴۴۰ تومان تسهیلات رونق تولید رتبه اول کشور را در تسهیل و رفع موانع تولید در استان کسب کردیم و امسال نیز همچنان این جایگاه را حفظ کردیم.

انتهای پیام/و