اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 935355
سه شنبه - 15 بهمن 1398 - 15:57

توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از آنفلوآنزا در تابلوهای شهروندی

رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون بیماری آنفلوانزا است که روی ۳۰۰ تابلو شهری به مدت دو هفته در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.

توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از آنفلوآنزا در تابلوهای شهروندی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به این که در فصل زمستان آمار افراد مبتلا به ویروس آنفلوانزا افزایش می‌یابد، دوره جدید گالری شهری شامل پنج طرح پیرامون این بیماری است.

وی گفت: طرح‌های جدید به مدت دو هفته میهمان تابلوهای تبلیغات شهری خواهد بود، ادامه داد و به مردم مواردی که باید شهروندان رعایت کنند تا دچار بیماری آنفلوانزا نشوند را آموزش می‌دهد.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در پنج طرح جدید تابلوهای شهروندی مواردی همچون دستمال استفاده شده را در محیط رها نکنیم، هنگام عطسه و سرفه دهان خود را بپوشانیم، هنگام بیماری در اماکن عمومی حاضر نشویم، مرتب دست‌ها را بشوییم و هنگام بیماری از دست و روبوسی پرهیز کنیم به شهروندان گوشزد شده است.

وی تبلیغات شهری را از جمله فعالیت‌های مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب می‌شود.

رضایی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان می‌توانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس گرفته یا به وبسایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.