تولیدی » خبر دریافتی » شهرستان های اصفهان » کاشان
کد خبر : 361718
چهارشنبه - 3 مرداد 1397 - 10:09
خبرنگار: ابراهیم قربانی

توسعه  ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی کاشان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بهره برداری و استفاده از خودروهای عملیاتی جدید و بهسازی شده در ناوگان این سازمان  انجام گرفت.

توسعه  ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی کاشان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بهره برداری و استفاده از خودروهای عملیاتی جدید و بهسازی شده در ناوگان این سازمان  انجام گرفت.

محمد مسعود چایچی افزود: درراستای توسعه زیرساخت های این سازمان ، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدید همراه با امکانات و تجهیزات مربوطه  امری ضروری و اجتناب ناپذیربوده و دراین زمینه تجهیز ناوگان خودرویی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان همچنین اضافه کرد:  به منظورتقویت ناوگان عملیاتی این سازمان، با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد ریال یک دستگاه خودروی امداد نجات نیمه سنگین ایسوزو (۲/۵ تن ) خریداری و تجهیز ،  یک خودرو ایسوزو دو منظوره اطفاء و امداد و نجات بهسازی  و تجهیز و یک خودرو آمیکو (۲/۵ تن) جهت حمل تجهیزات در حوادث و حرائق تغییر کاربری داده شد و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

چایچی گفت: با توجه به پتانسیل خطر پذیری در منطقه کاشان و ضرورت  توسعه کمی و کیفی خدمات سازمان ، تاسیس و راه اندازی ایستگاه‌های جدید دیگرآتش نشانی و تامین امکانات و تجهیزات بیشتر، امری ضروری است  که امیدواریم  با مساعدت هر چه بیشتر مسئولین محترم کشوری، استان و شهر نیازهای این سازمان درحد لازم تامین شود.

انتهای خبر/