استانها » خبر دریافتی » خراسان رضوی
کد خبر : 486687
یکشنبه - 29 مهر 1397 - 11:31

توزیع عدس وارداتی به منظور تنظیم بازار در مشهد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از توزیع عدس وارداتی به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت در مشهد خبر داد

توزیع عدس وارداتی به منظور تنظیم بازار در مشهد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، عباس اخوان رییس اداره نظارت برکالا و خدمات این‏ سازمان اظهار داشت : در راستای طرح تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا ، بیش از هشتصد تن عدس وارداتی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ نظیر فرهنگیان و رفاه در مشهد مقدس عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای برقراری تعادل در بازار و حمایت از مصرف کنندگان ، سیاست های گوناگونی از سوی دولت برای تنظیم بازار اتخاذ شده است افزود : با توجه به وظایف نظارتی این سازمان در حوزه کنترل و نظارت بر شرکتهای وارد کننده کالا با ارز دولتی مشخص گردید که تعدادی از شرکتهای وارد کننده استان مبادرت به واردات حبوبات به داخل نموده اند که در این رابطه مقدار ۱۰ تن عدس وارداتی در قالب عرضه مستقیم در فروشگاه رفاه و فرهنگیان بر حسب نیاز به قیمت    ۴۷۰۰تومان توزیع گردیده است .

وی گفت : هماهنگی لازم در جهت استمرار این طرح برای توزیع ۸۰۰ تن عدس وارداتی دیگر هم انجام شده است که پس از مشخص شدن قیمت مصرف کننده وارد شبکه توزیع خواهد شد .

وی تاکید کرد : شهروندان محترم می توانند با تماس با تلفن  ۱۲۴ از محل مراکز عرضه حبوبات در قالب طرح توزیع اطلاع حاصل نمایند