استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 911705
شنبه - 7 دی 1398 - 15:50

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن آسفالت طی نه ماهه سال جاری در سطح منطقه شش

شهردار منطقه شش قم از توزیع بیش از ۴۳ هزار تن آسفالت با هزینه ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال طی نه ماه سال جاری خبر داد.

توزیع بیش از ۴۳ هزار تن آسفالت طی نه ماهه سال جاری در سطح منطقه شش

به گزارش پایگاه خبری ربیع، علی حاتمی فرد با اعلام این مطلب اظهار داشت : در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان و نیز به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری، عملیات آسفالت معابر سطح شهر به طور جدی در دستور کار شهرداری قرار دارد.
وی تصریح کرد: در نه ماه امسال(پایان آذرماه)، شاهد تجربه مهمی در وسعت، کیفیت و توزیع متوازن برنامه‌های آسفالت‌ریزی در سطح این منطقه بودیم.
وی افزود: بر این اساس، مجموعاً ۴۳ هزار تن آسفالت به صورت مستمر و شبانه روزی بدون وقفه با نظارت معاونت فنی و عمرانی با هدف تسهیل در تردد وسایل نقلیه و افزایش مقاومت لایه های زیرین معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال، توزیع و اجرا شده‌ است.
مدیر منطقه شش تعداد خیابان و محلات بهره مند از این خدمات را ۴۳ مورد عنوان کرد و افزود : خیابان گلشن ، بلوار حضرت معصومه ( س ) ، روکش بلوار کارگر ، فرعی های بلوار حمزه سید الشهداء ( ع ) محلات شهرک فاطمیه و سلامت و … از جمله محلات و معابری هستند که در نه ماهه سال جاری آسفالت ریزی شده اند.
وی افزود: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، در ماه های آینده نیز توزیع آسفالت در سطح معابر مختلف منطقه ادامه خواهد داشت.
حاتمی فرد با اشاره به اینکه استاندارد آسفالت، در برنامه‌های آسفالت‌ریزی منطقه مورد تاکید مدیریت منطقه است، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما، عوامل فنی و عمرانی منطقه، تمام تلاش خود را برای تحکیم بستر محلات و مسیرهای سطح حوزه به کار گرفته‌اند.