استانها » تولیدی » خبر دریافتی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 920807
شنبه - 21 دی 1398 - 14:21
در دیدار معاون امور مالیاتی کشور با استاندار قم صورت گرفت:

تودیع و معارفه مدیر کل امور مالیاتی استان قم/ تاکید استاندار قم بر حمایت اداره امور مالیاتی از تولیدکنندگان و کارآفرینان

در دیدار معاون امور مالیاتی کشور با استاندار قم مدیر کل امور مالیاتی استان قم معرفی شد.

تودیع و معارفه مدیر کل امور مالیاتی استان قم/ تاکید استاندار قم بر حمایت اداره امور مالیاتی از تولیدکنندگان و کارآفرینان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست استاندار قم در دیدار نادر جنتی معاون سازمان امور مالیاتی کشور طی سخنانی با بیان اینکه از عملکرد اداره کل امور مالیاتی طی دوران مدیریتی آقای امدادی فرد راضی بوده ایم گفت: وی ضمن جلوگیری از فرار مالیاتی و جذب منابع، در پشتیبانی از تولید همراه بوده است.

استاندار قم با بیان اینکه بخش خصوصی نیز از عملکرد امور مالیاتی راضی بوده است افزود: در چنین شرایطی با درخواست آقای امدادی فر، با جایگزینی وی موافقت کرده ایم.

سرمست بر ضرورت اعتماد آفرینی و اعمال قانون و جلب رضایتمندی ارباب رجوع و مودیان مالیاتی تاکید کرد.

وی گفت: تکریم کارآفرینان و تولیدکنندگان در دستور کار مسئولان استان قم قرار دارد و اداره امور مالیاتی باید این سیاست را با جدیت دنبال کند.

استاندار قم همچنین هوشمندسازی فرایندها و تحقق دولت الکترونیک را از سیاست های مدیریت عالی دولت در استان دانست و تصریح کرد: تلاش برای توسعه شفافیت در عملکرد و تسریع در خدمات رسانی به مودیان باید در دستور کار مدیر کل جدید مالیاتی قم باشد.

مقام عالی دولت در استان در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر اینکه برنامه ویژه سال ۹۹ اداره کل امور مالیاتی بایستی تدوین و به استانداری قم ارائه شود گفت: بر توانمد سازی و استفاده از سرمایه های انسانی موجود در اداره کل امور مالیاتی استان توصیه نمود

در این دیدار استاندار قم ضمن قدردانی از خدمات آقای امدادی فر، حکم آقای علیزاده مدیر کل جدید امور مالیاتی استان قم را به وی تقدیم و برای وی آرزوی توفیق در خدمت رسانی به مردم کرد.