اخبار نهادها و سازمان‎ها » اصفهان » تولیدی » زهرا نصیری
کد خبر : 1027863
جمعه - 22 اردیبهشت 1402 - 13:12
درگفتگو با ربیع عنوان شد:

توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید در دستورکار است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید به خبرنگار ربیع پاسخ داد: این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.

توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید در دستورکار است

زهرا نصیری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان درباره توجه ویژه به مدارس عادی دولتی در سال تحصیلی جدید به خبرنگار ربیع پاسخ داد: این نکته در دیدار اخیر فرهنگیان با رهبر معظم انقلاب مورد توجه ایشان نیز قرار گرفت و به همین دلیل، برنامه‌ای برای تقویت مدارس دولتی عادی خواهیم داشت.

محمدرضا ابراهیمی افزود: امسال این فرآیند با توجه ویژه به محدوده‌بندی ثبت نام اجرایی خواهد شد چرا که رعایت محدوده‌بندی سبب کاهش رفت و آمد دانش‌آموزان در شهر شده و از عوارض مترتب با آن می‌کاهد.با ثبت‌نام در محدوده مشخص شده نیاز چندانی به سرویس مدرسه وجود نخواهد داشت و مشکلات پیرامون آن نیز برطرف خواهد شد.

وی گفت: در حوزه متوسطه دوم، توجه ویژه آموزش و پرورش استان بر تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است. در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱، ورودی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش ۳ درصد افزایش یافته است و تلاش می‌کنیم این روند در سال تحصیلی پیش‌رو نیز ادامه داشته باشد.

وی درباره زمان آغاز ثبت‌نام مدارس برای سال تحصیلی جدید در اصفهان گفت: فرآیند ثبت‌نام مدارس ابتدایی از خردادماه، متوسطه اول از اوایل تیرماه و متوسطه دوم از اواسط تیرماه آغاز خواهد شد.

زهرا نصیری