سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 688165
یکشنبه - 25 فروردین 1398 - 16:05

تهیه کننده «جشن سربرون»انصراف داد/ «مجتبی راعی» هنوز کارگردان است

علی آشتیانی پور تهیه کننده سریال «جشن سربرون» از کناره گیری از این سریال خبر داد.

تهیه کننده «جشن سربرون»انصراف داد/ «مجتبی راعی» هنوز کارگردان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، «علی آشتیانی پور» تهیه کننده سریال «جشن سربرون»  گفت: قرارمان بر این بود تا بعد از نوروز این سریال وارد مرحله پیش تولید شود، اما به دلایل مالی این اتفاق نیفتاد و من هم تصمیم گرفتم از تهیه‌کنندگی کار انصراف بدهم.

وی ادامه داد: در جلسه‌هایی که با مدیران سیما داشتیم بارها این را گفتم که هزینه‌های تولید چنین سریالی کم نیست و باید از لحاظ مالی شرایطمان مساعد باشیم تا بتوانیم زیرساخت‌های اصولی برای این سریال ساخت، اما دوستان مساعدت نکردند و من ترجیح دادم از تهیه کنندگی این سریال انصراف دهم.

این تهیه کننده همچنین درباره کارگردانی مجتبی راعی در این سریال نیز بیان داشت: مجتبی راعی همچنان کارگردان سریال است و قرار است با گروه دیگری کارهای تولید را از سر بگیرند.

به گزارش فارس، بازیگر نقش اصلی «جشن سربرون» مرد است و لوکیشن‌های این سریال در  تهران، شهرک سینمایی، فارس،کهکیلویه و بویراحمد و … قرار دارد. این سریال به نویسندگی و کارگردانی مجتبی راعی در سه فصل و در فضای تاریخی حدود ۱۰۰ سال پیش ساخته خواهد شد. فصل اول این سریال در قالب ۱۳ قسمت خواهد بود و ۲۵ قسمت فصل دوم سریال را شامل می‌شود. این سریال درباره عشایر قبل از انقلاب است و ماجرای چند خان و رعیت را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/