استانها » البرز
کد خبر : 745993
جمعه - 31 خرداد 1398 - 13:35

تهاجم رسانه ای دشمن رصد می شود/ تشکیل شبکه عکاسان و خبرنگاران بسیج رسانه در البرز

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز از تشکیل کارگروه و شبکه تخصصی عکاسان و خبرنگاران بسیج رسانه استان البرز در راستای مبارزه با تهاجمات رسانه ای خبر داد.

تهاجم رسانه ای دشمن رصد می شود/ تشکیل شبکه عکاسان و خبرنگاران بسیج رسانه در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، ابراهیم نوروزی فر، مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز  از تشکیل کارگروه و شبکه تخصصی عکاسان و خبرنگاران سازمان بسیج رسانه استان البرز خبر داد و گفت: این ‌کارگروه در راستای انعکاس کامل اخبار و انتشار موضوعات پیرامون فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های مختلف، تشکیل شده است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: تلاش ما بر آن است تا با تشکیل کارگروه و شبکه تخصصی عکاسان و خبرنگاران بسیج رسانه در مسیر تحقق این هدف مهم و ارزشمند گام‌های خوب و مؤثری برداریم.

وی با اشاره به ظرفیت های خوب استان البرز در زمینه های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی اذعان کرد: هدف از راه اندازی این شبکه، به نمایش گذاشتن چهره ای مناسب از این استان است؛ از طرفی آموزش در این کارگروه و فعالیت های مربوطه در استان می تواند برای نیروهای کارآمد فعال و متخصص بسیج رسانه درآمدزایی نیز به دنبال داشته باشد.

نوروزی فر با بیان اینکه این کارگروه متشکل از اعضای فعال و متخصص سازمان بسیج رسانه البرز است، مطرح کرد: فعالیت های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کانون های بسیج در کرج و دیگر شهرستان های استان از دریچه دوربین این شبکه و از طریق انتشار در فضای مجازی در معرض نمایش قرار می گیرند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز، محورهای فعالیت این کار گروه و شبکه منسجم را خدمت ‌رسانی، محرومیت ‌زدایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی‌ عنوان کرد و گفت: انتشار کامل و صحیح اخبار و موضوعات حول محور فعالیت‌های بسیج امری لازم و ضروری است که ابعاد مختلف آن توسط این کارگروه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گفته وی، با تشکیل این کارگروه علاوه بر شبکه سازی، از توانمندی های متخصصان خبرنگاری، مستند سازی، تصویر برداری، تدوین و عکاسی جهت پوشش برنامه های فرهنگی برخی ارگان‌ها در استان استفاده می شود تا علاوه بر جذب و ساماندهی آن ها بر اساس سند انتظار بسیجیان و در چهارچوب نظام و انقلاب و منویات مقام معظم رهبری نیروهای در تراز انقلاب اسلامی پرورش داده شوند.

نوروزی فر اظهار کرد:‌ در راستای عملکرد حرفه‌ ای ‌تر این ‌مجموعه، کلاس‌های آموزش خبرنگاری و عکاسی حرفه ای به صورت هدفمند برای اعضای جدید برگزار می شود تا بتوانیم از ظرفیت‌های این مجموعه در راستای نشر فعالیت‌های بسیج به صورت بهینه استفاده کنیم.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز ادامه داد: عکاسان و خبرنگارانی که به عضویت در این کارگروه ها در می‌آیند موضوعات مختلف حول محور فعالیت‌های بسیج را رصد و نسبت به انتشار آن ها اقدام می‌کنند.

وی اعلام کرد: در راستای منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل بسیج ‌متخصصین، پس از جذب علاقه مندان علاوه بر ارائه آموزش های لازم ‌جهت ارتقای توانمندی های آن ها، در راستای پوشش اخبار و فعالیت های مربوطه برای مقابله با تهاجمات فرهنگی، خبری و رسانه ای دشمن در اختیار ارگان ها قرار می گیرند و می توانند در عرصه های عمرانی و فرهنگی نقش آفرینی کنند.

نوروزی فر در پایان گفت: علاقه مندان به شرکت در این کارگروه می توانند جهت ثبت نام به دفتر سازمان بسیج رسانه استان البرز مراجعه کنند و پس از پر کردن فرم های مربوطه در جلسات این شبکه که به صورت ماهیانه و مداوم برگزار می شود شرکت کنند.

انتهای پیام/م/۱۱۰۴/ب/