استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 875041
سه شنبه - 14 آبان 1398 - 20:09

تنها مرجع صدور مجوز «حلال» سازمان استاندارد است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: سازمان ملی استاندارد در کشور تنها مرجع صدور مجوز حلال هستیم بدون نظر این سازمان هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

تنها مرجع صدور مجوز «حلال» سازمان استاندارد است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد، نیره پیروزبخت پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت و تقدیر از تلاشگران برگزیده عرصه استاندارد و کیفیت اظهار کرد: همه ما باید از مقاومت و دلسوزی فرزندان میهنمان درس بگیریم و با صبر قدمی برای این مرزوبوم برداریم.

وی در ادامه افزود: استاندارد از حیطه کالا و خدمات گذشته است و اهمیت استاندارد در همه زندگی ما باید جاری باشد. و در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بنا به دستور رهبری همه آن چیزی که در کشور تولید می‌شود باید ملاک‌های استاندارد در آن رعایت بشود و بعد عرضه شود.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در ادامه بیان کرد: استاندارد باسیاست‌های اقتصاد مقاومتی هماهنگ شده و استاندارد مؤلفه‌ای است که بارونق تولید هماهنگ شده است.

وی در ادامه افزود: در داخل استان قابل‌پذیرش نیست برای تأمین نیازهای تولید خود از جای دیگر کمک بگیرد و استاندارد پلی برای ارتباط دادن بین صنایع کوچک و صنایع بالادستی است.

پیروزبخت در ادامه با اشاره به تبیین شدن استانداردها در کشور بیان کرد: در سازمان ملی استاندارد قریب به ۳۳ هزار و ۸۰۰ مؤلفه استاندارد تبیین شده که یک‌سوم این استانداردها در دولت تدبیر و امید بوده است.

وی در ادامه افزود: استاندارد در دو کلمه نظم و قانون خلاصه‌شده است و اگر نقص در استاندارد وجود دارد در من مدیر و تولیدکننده است و قوانین استاندارد بدون نقص است.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در انتها گفت: سازمان ملی استاندارد در کشور تنها مرجع صدور مجوز حلال هستیم بدون نظر این سازمان هیچ تصمیمی گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/