استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 617306
یکشنبه - 30 دی 1397 - 16:30
در پی برودت هوا؛

تمام مدارس بجنورد تعطیل شد

تمام مدارس شهرستان بجنورد اعم از شهری و روستایی به علت برودت هوا و بارش برف در نوبت صبح فردا و تمام مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

تمام مدارس بجنورد تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش مرکز خراسان شمالی به دلیل لغزندگی و یخبندان سطح معابر و برودت هوا، فردا یکشنبه ۳۰ دی ۹۷ در شهرستان بجنورد پیش‌دبستانی و کلیه مدارس شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل است.

همچنین مقاطع پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی  عادی و استثنایی شهر و روستا در نوبت عصر نیز تعطیل است.

روابط عمومی مدیریت آموزش‌وپرورش راز و جرگلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت برودت هوا و یخ‌زدگی سطح معابر تمامی مدارس پیش‌دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهرستان راز و جرگلان در نوبت صبح یکشنبه ۳۰ دی ماه ۹۷ تعطیل شد و مقاطع متوسطه اول و دوم ساعت ۹ شروع به فعالیت آموزشی خواهند کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی فرمانداری اسفراین نیز به علت برودت هوا و بارندگی شدید برف مدارس روستاهای قلعه سفید، بیدواز، حسن آباد، اردغان، سرچشمه، کریم‌آباد بالا و پایین، دو مسیر اردغان از قلعه سفید به بالا در نوبت صبح مقطع ابتدایی و مسیر روئین از عراقی به بالا در دو مقطع ابتدایی و متوسطه اول، در نوبت صبح، فردا یکشنبه با دو ساعت تأخیر شروع خواهد شد.

در شهرستان شیروان تمامی مدارس در مقاطع آموزشی ابتدائی و متوسطه اول و دوم در روستاهای دهستان سیوکانلو از بخش مرکزی و بخش‌های قوشخانه و سرحد  در نوبت صبح تعطیل است.

تمامی مدارس ابتدائی  و متوسطه اول شهرستان مانه و سملقان در شهرآباد نیروی هوائی، بهکده رضوی، گرماب، گرمک، چخماقلو، زرد، کاستان، یارچلی و کهنه جلگه تعطیل است.

انتهای پیام/