سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 480379
سه شنبه - 24 مهر 1397 - 18:40

تماشاخانه خصوصی پالیز تعطیل شد

مدیر تماشاخانه خصوصی پالیز با انتشار بیانیه‌ای از پایان ۳۰ ماه فعالیت این تماشاخانه و تعطیلی رسمی آن خبر داد.

تماشاخانه خصوصی پالیز تعطیل شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی تماشاخانه پالیز، فعالیت این تماشاخانه با بیانیه علی پالیزدار، مدیریت پالیز تا مدت نامعلومی تعطیل شد.

پالیزار ضمن تأیید این موضوع بیانیه‌ای بدین شرح منتشر کرد: هنرمندان و تماشاگران محترم تئاتر با عرض سلام و احترام به پیشگاه شما همراهان عزیز و همیشگی تماشاخانه پالیز، امروز دقیقا ۳۰ ماه از زمانی که با حمایت شما عزیزان نهال تماشاخانه پالیز کاشته شد، رشد کرد و میوه آن به ثمر نشست میگذرد و تک تک روزهایش با حضور شما روشن و پرستاره شد.

برای همه اینها و همدلی‌های بی شائبه‌تان که تا امروز شامل حال ما شده است، بی نهایت سپاسگزار و قدردانیم و می‌دانیم که برای تمامی کاستی‌ها، قصور و خطاهای احتمالی عذرخواهی صمیمانه ما را پذیرا خواهید بود. امروز معضلاتی همچون استیجاری بودن املاک تماشاخانه‌ها و تمدید، قراردادهای اجاره آنها گریبانگیر اکثریت سالن‌ها و تماشاخانه‌های خصوصی تئاتر شده است، که موجبات تعطیلی ناگزیر یا جابجایی آنها را فراهم می‌آورد،‌تماشاخانه پالیز نیز از این قاعده مستثنی نیست و با نهایت اندوه و تأثری، از امروز تا شاید طلوع یک روز خوب دیگر و افتتاح مکان فرهنگی جدید دستان پرمهرتان را می فشاریم و به صورت رسمی پایان فعالیت تماشاخانه پالیز در آدرس خیابان ویلا را اعلام می‌داریم.

در پایان از مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری منطقه ۶ نهایت تشکر را داشته و خواستار مختومه شدن پرونده‌های همکاری در آدرس ذکر شده هستیم.

انتهای پیام/