سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 573041
یکشنبه - 25 آذر 1397 - 14:48

تلویزیون هوآوی؛ قدرتمندترین برند چین شگفتی سازی را تکمیل می کند؟

طبق اخبار منتشر شده، تلویزیون هوآوی به زودی وارد بازار جهانی می شود.

تلویزیون هوآوی؛ قدرتمندترین برند چین شگفتی سازی را تکمیل می کند؟

به گزارش پایگاه خبری ربیع،طبق اخبار منتشر شده، تلویزیون هوآوی به زودی وارد بازار جهانی می شود. هوآوی مدت هاست که قصد دارد تلویزیون هوشمند تولید کند و گاهی اخباری در این مورد منتشر می شود که نشان از پیشرفت این برند چینی در ساخت این محصول دارد. به تازگی اخباری منتشر شده که نشان می دهد هوآوی نام تجاری این محصول را نیز انتخاب کرده است.

هوآوی طی چند سال اخیر به دلیل ساخت محصولات هوشمند، شهرت بسیاری پیدا کرده است. حدود دو سال است که این کمپانی، محصولات خود را بر اساس هوش مصنوعی روانه بازار فروش می کند. با توجه به این موضوع، نکته عجیبی نیست که تلویزیون هوآوی نیز بر اساس این ویژگی نامگذاری شده است. در واقع هوآوی نام Huawei AI Window را برای این محصول انتخاب کرده است.

تلویزیون هوآوی چه زمانی روانه بازار فروش می شود؟

بر اساس اخبار موجود، تلویزیون هوآوی کمتر از یک سال دیگر روانه بازار فروش می شود. همچنین این موضوع را باید در نظر گرفت که تلویزیون هوآوی تا مدتی دیگر رونمایی خواهد شد. خبر ساخت این تلویزیون یک مژده برای کاربرانی است که علاقه مندند تمام محصولات خود را از این برند خریداری کنند.

بر اساس اخبار موجود، این نام مبتنی بر هوش مصنوعی برای پنل های ال سی دی و صفحه نمایش های هوش مصنوعی است که به عنوان محصولات هوآوی در بازه های زمانی مختلف روانه بازار فروش خواهند شد. با این تفاسیر، به نظر می رسد هوآوی قصد دارد تلویزیون های خود را با قدرت روانه بازار فروش کند.

تلویزیون هوآوی

در حال حاضر برندهای بسیاری هستند که ساخت همزمان تلویزیون، گوشی های هوشمند و… را در کنار یکدیگر دارند و به نظر می رسد هوآوی باید در این زمینه به رقابت با برندهای مشهوری از جمله سامسونگ و ال جی بپردازد. اما در کل رقیب اصلی این برند را باید کمپانی شیائومی دانست. شیائومی در سال های اخیر بخش مربوط به خانه های هوشمند خود را به صورت موازی با گوشی های خود پیش برده است و توانسته موفقیت های بسیاری را به دست آورد.

به طور کلی بعید به نظر می رسد هوآوی قصد ساخت تلویزیون های کلاسیک را داشته باشد و محصولی غیر از تلویزیون های هوشمند را روانه بازار فروش کند تا بتواند به همگام سازی محصولات خود با محصولات دیگر بپردازد. با همه اینها، به نظر می رسد عمر تلویزیون های موجود به زودی به پایان می رسد و محصولاتی روانه بازار می شوند که ظاهری شبیه تلویزیون دارند ولی امکانات بسیار خوبی مانند گوشی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهند. حال باید دید تلویزیون هوآوی با چه قابلیت هایی و چه سیستم عاملی روانه بازار فروش می شود.