استانها » البرز
کد خبر : 632939
دوشنبه - 15 بهمن 1397 - 19:39
فرمانده انتظامی استان البرز:

تلاش دشمن برای ناامن نشان دادن ایران بیهوده است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: دشمن سعی دارد از طریق فضای مجازی شرایط کشور و به ویژه استان البرز را ملتهب نشان دهد اما این اقدامات بی فایده است.

تلاش دشمن برای ناامن نشان دادن ایران بیهوده است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سردار عباسعلی محمدیان در آیین تودیع و معارفه رئیس بانک‌ قوامین استان البرز که در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان برگزار شد گفت: علارغم دشمنی‌های غرب، انقلاب به چهل سالگی خود رسید و محکم و استوار به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: دشمن سعی دارد به شکلی فضا سازی کند که وضعیت امنیتی در کشور ما مساعد نیست اما به فضل الهی همه چیز در آرامش کامل قرار دارد و تلاش دشمن برای نا‌امن نشان دادن کشور و استان البرز بی‌فایده است.

فرمانده انتطامی استان البرز با اشاره به اهمیت کار بانک ها بیان کرد: همه بانک‌های استان در امنیت قرار دارند و ما تمام توان خود را برای رفع مشکلات بانک‌ها به کار خواهیم گرفت.

وی به اهمیت رعایت قانون در سطح ادارات اشاره کرد و گفت: بی‌قانونی موجب هرج و مرج در کشور می‌شود که این امر به بدنه جامعه آسیب وارد می‌کند.

شایان ذکر است طی این آیین از زحمات فرهاد خادم الحسینی تقدیر شد و رحمان کشاورز افشار به عنوان مدیریت جدید شعب بانک قوامین استان البرز معرفی شد.

انتهای پیام/و/ف