استانها » تولیدی » خبر دریافتی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 917508
یکشنبه - 15 دی 1398 - 15:16
استاندار قم:

تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه های استان/ دانشگاه علوم پزشکی جزو مهمترین دانشگاه ها در استان است

استاندار قم گفت: دانشگاه علوم پزشکی به باور بنده جزو مهمترین دانشگاه ها در استان است و خدمات ارزشمندی نیز ارائه می کند که باید تلاش کنیم در راستای رفع مشکلات این مجموعه اقدام شود.

تلاش برای رفع مشکلات دانشگاه های استان/ دانشگاه علوم پزشکی جزو مهمترین دانشگاه ها در استان است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، دکتر بهرام سرمست امروز در کارگروه بهداشت و سلامت که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با تاکید بر ارتباط گسترده میان دانشگاه و دستگاه ها گفت: باید بکوشیم تا همواره بین دانشگاه ها و صنعت و دیگر نهادها ارتباط مستمر ایجاد شود.
استاندار قم گفت: برگزاری چنین جلساتی نیز به همین منظور است تا بتوانیم در ایجاد این ارتباط و تعامل نقش موثری را ایفا کنیم.

وی گفت: بنده برای توسعه کارها، پیش قدم هستم و به همین منظور به سراغ کارآفرین، کشاورز، دانشگاه، تولید کننده و … می روم و باید این موضوع در بین مدیران نیز گسترش یافته و مدیران ما به همین صورت رفتار کنند.

سرمست تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای استان دارای یک اولویت است و نگاه ویژه ای به فعالیت های این دانشگاه داریم چرا که در حوزه های بهداشت، سلامت، درمان و آموزش پزشکی گام برداشته و نقش مهمی در استان ایفا می کند.

استاندار قم گفت: دنبال فرار از مسئولیت نیستیم و شاید مشکلات از قبل مانده باشد، اما استانداری به میدان آمده تا هماهنگی بین دستگاه ها ایجاد کرده تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: البته این را هم بدانید که در حال حاضر شرایط کشور، شرایط ویژه ای است و در هزینه کردها نباید ولخرجی باشد، بلکه باید تمامی هزینه ها با نظارت دقیق و بر اساس نیاز صورت گیرد، از سوی دیگر مدیر استان باید علاوه بر نظارت ریسک پذیری در کارها نیز داشته باشد و برنامه ها را اجرایی کند.

سرمست با اشاره به مشکلات مطرح شده در سطح دانشگاه گفت: برای رفع این مشکلات اهتمام داریم و تلاش خواهیم کرد، باید اولویت بندی در کارها صورت گرفته و پروژه ها بر اساس اولویت برنامه ریزی شده تا به ساماندهی برسیم.
استاندار قم گفت: بخش زیادی از مشکلات در داخل استان قابل برطرف شدن است و برخی از آنها نیز نیاز به اعتبار و بودجه ندارد، فقط باید یک مدیریت و هماهنگی صورت گرفته تا بتوانیم شاهد رفع مشکل باشیم.

سرمست با تقدیر از تلاش های دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ایشان دارای یک برنامه ریزی دقیق است و در جلسات مختلف شاهد هستیم که به چه صورت مباحث را پیگیری می کنند که این بسیار به جا و نشان دهنده ویژگی یک مدیر پویا است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی به باور بنده جزو مهمترین دانشگاه ها در استان است و خدمات ارزشمندی نیز ارائه می کند که باید تلاش کنیم در راستای رفع مشکلات این مجموعه اقدام شود.