استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 847411
شنبه - 13 مهر 1398 - 12:55
رئیس انجمن خانه‌ مسافر قم :

تقویت زیر ساخت ماندگاری گردشگران افزایش خواهد یافت

رئیس انجمن خانه مسافر قم با تقویت زیرساخت های گردشگری به طبع ماندگاری زائران هم افزایش خواهد یافت و از این طریق بخش گردشگری می تواند باعث رونق اقتصادی قم شود.

تقویت زیر ساخت ماندگاری گردشگران افزایش خواهد یافت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، حجت الاسلام جواد عرب بافرانی عصر چهارشنبه در همایش روز گرامی داشت روزجهانی گردشگری که در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد تصریح کرد: قم شهر اهل بیت (ع) است و باید در توسعه هتل و زیرساخت های گردشگری بیشتر قدم برداریم از بعد گردشگری مذهبی وارد ابعاد دیگر گردشگری شویم و از طریق این صنعت این شهر را به جهانیان معرفی کنیم .

او با اشاره به اینکه ما چشم انداز ۲۰ ساله داریم یکی از این چشم اندازها رونق گردشگری است بر لزوم تشکیل اتاق فکر تاکید و بیان کرد: باید اتاق فکر تشکیل داده و ضعف ها را بشناسیم و با روحیه مطالبه گری آن را از مسئولان مرتبط مطالبه کرد چرا که گردشگری صنعتی است که باعث ارز آوری و همچنین اشتغال زایی خواهد شد.

حجت الاسلام بافرانی افزود: باید با هم دلی بین مسئولان و مردم و دست اندرکاران این صنعت موانع را برداشت و بهتر از ظرفیت های گردشگری این شهر استفاده کنیم.

رئیس انجمن خانه مسافر قم بر لزوم تکمیل و تسریع راه اندازی فرودگاه قم تاکید کرد و اظهارداشت : باید الویت توسعه استان گردشگری باشد و در قالب گردشگری خارجی قداست شهر مقدس قم بیشتر به جهانیان معرفی شود.

او گفت: باید با استقبال از سرمایه گذاران بخش زیرساخت های گردشگری قم را توسعه دهیم.

گفتی است دراین همایش از خبرنگاران فعال عرصه گردشگری تقدیر شد.