استانها » البرز
کد خبر : 439489
چهارشنبه - 28 شهریور 1397 - 23:43
مديركل سازمان تبليغات اسلامى استان البرز مطرح کرد

تقویت آگاهى نسل جوان از عزای حسینی/وظیفه هیئات ارتقاء تفکر اسلامی است

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامى استان البرز گفت: مسئولین هیئات باید ترویج دهنده واقعه عاشورا باشند، زیرا یکی از وظایف آن‌ها آگاهى نسل جوان از شور حسینى است.

تقویت آگاهى نسل جوان از عزای حسینی/وظیفه هیئات ارتقاء تفکر اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودى امروز گفت: برنامه‌هایى که در حوزه مذهبى در هیئت‌ها و مساجد تحت عنوان آگاهى عزاداران انجام مى‌شود از اهمیت بسیار بالایى برخوردار است و مسئولین هیئات باید ترویج دهنده واقعه عاشورا باشند، زیرا یکى از وظاف آن‌ها آگاهى نسل جوان از شور حسینى است.
وى افزود: وظیفه ى سازمان تبلیغات اسلامى، ساماندهى و ایجاد نظم در مراسم‌هاى عزادارى است که بخشى از این وظیفه به عهده خود مردم می‌باشد، زیرا افراد با شرکت در این مراسم از قوانین و ضوابط آگاهى لازم را دارند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامى استان البرز با اشاره به ساماندهى و هدایت عزاداران در ماه محرم، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامى بیش از هر چیز در نظارت، ساماندهى و هدایت عزاداران نقش بسیار زیادى دارد و مسئولین هیئات باید فردى را براى پذیرش انتظامات این مراسم معرفى کنند تا همه شهروندان با نهایت آرامش، از برکات این مراسم بهره‌ببرند.
مسعودى در پایان با تاکید ایجاد آرامش در این ایام، بیان کرد: محبت عزاداران را هرساله در این مراسم مشاهده مى‌کنیم اما مسئولین هیئات باید با انتخاب محل مناسب براى برپایى ایستگاه صلواتى، آرامش عزاداران را افزایش دهند تا سد معبر در این روزها مانع عزادارى حسینى نشود.
انتهای پیام/