استانها » تولیدی » صدیقه عباسی نیک » مازندران
کد خبر : 877238
شنبه - 18 آبان 1398 - 11:28

تقویت آنتن دهی موبایل در مرکز انتقال نفت اوریم

معاون مخابرات منطقه شمال از تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در مرکز انتقال نفت اوریم و روستای مجاور این مرکز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، معاون مخابرات منطقه شمال از تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در مرکز انتقال نفت اوریم و روستای مجاور این مرکز خبر داد.

امیرمحمد فیضی نجفی با اشاره به ضعف سیستم آنتن‌دهی تلفن همراه در مرکز انتقال نفت اوریم و روستای مجاور این مرکز و نیز مشکلات سال‌های گذشته کارکنان در این مورد، از رفع این موانع با نصب تجهیزات BTS در ایستگاه مخابراتی شورکچال خبر داد.

وی نصب این تجهیزات را با پیگیری‌های انجام شده در معاونت مخابرات و پیشنهاد منطقه شمال به شرکت مخابرات مازندران ممکن دانست و افزود: با تأمین فضای نصب و نیروی برق مورد نیاز این تجهیزات، پروژه نصب BTS تقویت آنتن موبایل در ایستگاه مخابراتی شورکچال در مدت ۲ هفته با نظارت کارشناسان مخابرات منطقه انجام شد.

به گفته معاون مخابرات منطقه شمال با رایزنی‌های انجام شده رفع مشکل آنتن‌دهی مرکز اوریم بدون هیچ هزینه مازاد برای منطقه شمال اجرایی شد و علاوه بر رضایت همکاران مرکز اوریم، موجب خوشحالی اهالی مجاور خط در روستای اوریم نیز شد. فیضی نجفی بهبود وضعیت آنتن دهی موبایل در روستای اوریم سوادکوه را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی در منطقه شمال ارزیابی کرد.