استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 807744
شنبه - 2 شهریور 1398 - 15:19

تعیین اعتبار ۲ میلیارد تومانی در نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سال ۹۸

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از تعیین اعتبار ۲ میلیارد تومانی در نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سال ۹۸ خبر داد.

تعیین اعتبار ۲ میلیارد تومانی در نصب تابلوهای راهنمای مسیر در سال ۹۸

به گزارش پایگاه خبری ربیع،علی نیک با بیان اهمیت و موقعیت زائرپذیری شهر قم، اظهار داشت: استان قم سالیانه پذیرای ۲۰ میلیون زائر است که باید ورود و خروج آن‌ها به شهر به‌درستی مدیریت شود.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مدیریت ترافیک شهری را نیازمند ایجاد مسیرهایی با کمترین ترافیک برای رسیدن به دو مکان مذهبی و مهم شهر دانست و افزود: مسافران  باید به مسیرهایی با کمترین ترافیک و زمان برای رسیدن به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران دسترسی داشته باشند.

نیک گفت: برای تسریع در رسیدن مسافران هنگام ورود از هر درگاه به شهر آلبوم تابلوهای مسیر تهیه‌شده و با توجه به اولویت و زمان‌بندی مشخص در سطح شهر نصب می‌شود.

وی نصب تابلوهای راهنمای مسیر را در مدیریت ترافیک شهر بسیار تأثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: امسال برای نصب تابلوهای راهنمای مسیر ۲ میلیارد تومان تعیین اعتبارشده که در سرعت بخشی به نصب تابلوها کمک بسزایی می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: نصب تابلوهای هوشمند ظرفیت پارکینگ‌های عمومی نیز در ورودی‌های شهر و مسیرهای پرتردد در دستور کار سازمان قرارگرفته است.