استانها » تولیدی » خبر پوششی » سمیرا قادری ندیب » همدان
کد خبر : 572496
یکشنبه - 25 آذر 1397 - 11:03
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند خبر داد:

تعویض ۳۴۵ کنتور معیوب در هشت ماهه سال جاری

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از تعویض ۳۴۵ کنتور معیوب ؛ضمن شناسایی ۳۱۲ انشعاب غیر مجاز در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

تعویض ۳۴۵ کنتور معیوب در هشت ماهه سال جاری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از تعویض ۳۴۵ کنتور معیوب؛ ضمن شناسایی ۳۱۲ انشعاب غیر مجاز در هشت ماهه سال جاری خبر داد.

ابراهیم طاهری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور آبفار در شهرستان نهاوند؛با اشاره به اجرای ۳۰،۵۰ و ۳۰ درصدی پروژه تعویض شبکه آب آشامیدنی در روستاهای مهین آباد، ورامین سفلی، فاماسب و گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه های مذکور؛ ۳۰ تا ۵۰ درصد است.

وی ادامه داد: در هشت ماهه سال جاری؛ اصلاح و اجرای خط برق در ۳ روستای وسج، زرین باغ، گره چغا نیز عملیاتی شد.

طاهری در بخش دیگری از سخنان خود از اتصال چشمه به مخزن در روستاهای محمدآباد و گیان، جمع آوری شبکه قدیم در روستاهای دهفول و توانه و نصب حوضچه و شیر آلات در ۶ روستای دهبوره، میانگران، وراینه، شعبان و زرین باغ اشاره کرد و گفت: همچنین در بازه زمانی مذکور؛ آغاز عملیات اجرایی تصفیه خانه مجتمع گاماسیاب امکان پذیر شد که بازه زمانی تعریف شده ۱۲ ماه با یک میلیارد و نیم اعتبار اولیه است.

وی در ادامه ضمن اشاره به نصب شیرهای فشار شکن در۵ روستای نهاوند، عنوان کرد: این اقدام در راستای مدیریت مصرف عملیاتی شد ضمن اینکه در بازه زمانی یاد شده رفع ۵۲۰ مورد نشتی، تعمیر، تجهیز و نصب ۴۲ مورد پمپ شناور، توسعه ۲ هزار متر شبکه آب آشامیدنی، انجام ۱۰ هزارو ۱۰۰ مورد کلرسنجی نیز امکان پذیر گردید.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند همچنین از تعویض ۳۴۵ مورد کنتور معیوب و شناسایی ۳۱۲ انشعاب غیر مجاز خبر داد و گفت: از ۳۱۲ انشعاب غیر مجاز تاکنون ۸۴ مورد تبدیل به مجاز شده و مابقی در دست اقدام است.