تولیدی » رادیو و تلویزیون » سینما، تئاتر و تلویزیون » فرهنگ و هنر » هنر
کد خبر : 450583
پنجشنبه - 5 مهر 1397 - 12:27

تصویربرداری فیلم کوتاه «انتخاب» به پایان رسید

تصویر برداری فیلم کوتاه «انتخاب» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی صبا صبوحانیان، به پایان رسید، این فیلم به مدت سه ماه در مرحله پیش تولید بوده، و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.

تصویربرداری فیلم کوتاه «انتخاب» به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری ربیع، تصویربرداری فیلم کوتاه «انتخاب» به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی صبا صبوحانیان، به پایان رسید، این فیلم به مدت سه ماه در مرحله پیش تولید بوده، و اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «انتخاب» روایتگر یکی از آسیب‌های فراگیر زندگی امروزی بوده که در آن زن به دلیل بی توجهی‌های مرد، می‌خواهد از او جدا شود ولی در این بین عشق به فرزند راه دیگری را به او نشان می‌دهد.

کارگردان هدف از ساخت فیلم کوتاه «انتخاب» را توجه ویژه به بحث خانواده، فرزندان و تصمیم گیری عاقلانه در مورد جدایی بیان کرده است.

زمان فیلم به مدت ۱۲ دقیقه بوده و از چندین لوکیشن مانند دادگاه، پارک، خیابان، مغازه برای تصویر برداری استفاده شده است.

گفتنی است حسین غیابی، مهرشاد نیکو خواه، زکریا ایازی، سید محسن چاوش زاده و محمد سجاد صبوحانیان به عنوان بازیگر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین ستایش ساسانی نژاد به عنوان مشاور کارگردان و مدیر برنامه ریزی، امیر حسین عنایتی به عنوان تصویر بردار، شایان شیرین به عنوان دستیار تصویر بردار، میلاد وفادار به عنوان صدا بردار، افسانه احدی نژاد به عنوان طراح چهره و گریم و رضا سلطانی به عنوان عکاس در ساخت فیلم کوتاه «انتخاب» همکاری نموده‌اند.