استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 667403
دوشنبه - 20 اسفند 1397 - 23:49
در جلسه اي به رياست استاندار قم:

تصویب اعتبارات سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

اعتبارات سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در جلسه ای به ریاست استاندار قم تصویب شد.

تصویب اعتبارات سال ۹۸ سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،دکتر بهرام سرمست استاندار قم، در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، با بیان اهمیت تعامل و هم افزایی بین مدیریت استان و مدیریت شهری قم، گفت: توجه به روح قانون و هم پوشانی برنامه ها در کنار انجام وظایف هر بخش راهکاری عملی در توسعه قم است.
استاندار قم به رابطه متقابل و مناسب استانداری و شهرداری قم در بخش های مختلف اشاره و تصریح کرد: برنامه ریزی های مختلف در بخش اجرایی و مدیریت شهری بگونه ای باشد، که ضمن اطلاع از افق های چشم انداز طرفین، از اتلاف انرژی پیشگیری و حرکت در مسیر دستیابی به اهداف صورت گیرد.
سرمست سازمان توسعه و عمران را موتور متحرکه پروژه های عمرانی قم دانست و ادامه داد: فعالیت ها و عملکرد این سازمان در زمینه تهیه تجهیزات و فرآیند های لجستیکی و نیز تولید مصالحی چون آسفالت، جدول و بتن، کاری ارزشمند است و بازوی مهمی در پیشبرد برنامه های عمرانی مدیریت شهری است.
لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه نادعلی مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم، گزارشی از عملکرد این سازمان در سال ۹۷ ارائه داد و در پایان جلسه نیز تصویب بودجه پیشنهادی ۲۰۰۰ میلیارد ریالی سازمان توسعه و عمران شهرداری قم در سال ۹۸، تصویب شد.