تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 192042
پنجشنبه - 7 دی 1396 - 13:41

تصاویری از پنل جلویی گوشی هوشمند گلکسی S9 منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مطمئنا بسیاری از کاربران در خصوص پرچم‌داران بعدی شرکت سامسونگ، یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس و طراحی این محصولات کنجکاو هستند. البته با توجه به اخبار منتشر شده، ظاهرا شرکت کره‌ای تغییر زیادی در طراحی گوشی‌های خود ایجاد نکرده و تنها حاشیه‌های دور گوشی را کمتر کرده تا صفحه نمایش […]

تصاویری از پنل جلویی گوشی هوشمند گلکسی S9 منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مطمئنا بسیاری از کاربران در خصوص پرچم‌داران بعدی شرکت سامسونگ، یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس و طراحی این محصولات کنجکاو هستند. البته با توجه به اخبار منتشر شده، ظاهرا شرکت کره‌ای تغییر زیادی در طراحی گوشی‌های خود ایجاد نکرده و تنها حاشیه‌های دور گوشی را کمتر کرده تا صفحه نمایش بزرگتری در دسترس کاربر قرار دهد.

حال براساس پستی منتشر شده از Techno Codex، آنها ادعا کرده‌اند که به تصاویری از پنل جلویی گلکسی S9 دست یافته‌اند. تعیین اندازه صفحه نمایش تنها براساس یک عکس کار دشواری است، اما ظاهرا با صفحه نمایشی همانند گوشی گلکسی S8 روبرو خواهیم بود.

اگرچه نمی‌توان به قطعیت گفت، اما به‌نظر می‌رسد حاشیه پایینی کمتر از گلکسی S8 باشد. شاید هم این مورد تنها به خاطر زاویه عکس بوده و تغییری در این قسمت ایجاد نشده است. تا رونمایی رسمی از این دستگاه، هر گونه اطلاعات در مورد آن را باید به چشم تردید نگاه کرد.